Audii 10 Anmeld indhold Skrevet March 24, 2007 Jeg køber en bmw 330'er hos Förenade Bil - Hvad synes i om den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 24, 2007 Jeg køber en bmw 330'er hos Förenade Bil - Hvad synes i om den? Benzin eller diesel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2007 Jeg køber en bmw 330'er hos Förenade Bil - Hvad synes i om den? Fin bil :):).. Men så skal du da ha nyt navn :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2007 Jeg køber en bmw 330'er hos Förenade Bil - Hvad synes i om den? Fin bil, jeg har selv én... Tør du godt handle hos forenade fel? /Rune Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2007 Den er for lille. Køb en 545'er i Tyskland med hele svineriet istedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Audii 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Øhhh :) Jeg mente ikke selve bilen men butikken :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Soap 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Øhhh :) Jeg mente ikke selve bilen men butikken :D :D DEN ER AALLTTTTTTT for dyr! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Jeg købte en brugt Porsche 997 S hos Forenade Bil til spotpris....Såå ingen klager for min side Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapow 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2007 Förenade Bil har jordens dårligste service og langsomste mekanikere, mere behøver der ikke blive sagt, deres service er god til der er skrevet under, derfra er man på herrens mark. sådan er det bare Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ole 0 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Förenade Bil har jordens dårligste service og langsomste mekanikere, mere behøver der ikke blive sagt, deres service er god til der er skrevet under, derfra er man på herrens mark. sådan er det bare Jeg har nu fået en fin service ang. min Mc af hos Förenade Bil hos deres halv danske værkfører. Med vi snakke kun værksted ikke butikken omkring salg/køb/byt af MC og Bil, er ikke mulighed for at handle der. Handle med MC bliver i Ängelholm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nullersdk 10 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2007 Dårlig service Förenade Bil har jordens dårligste service og langsomste mekanikere, mere behøver der ikke blive sagt, deres service er god til der er skrevet under, derfra er man på herrens mark. sådan er det bare Jeg har et dårligere eks. Automobilia, der skal man have utrolig god tålmodighed..... Mvh Carsten :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites