koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet March 22, 2007 Findes der et alternativ til Louis Nielsen herover?? Altså samme prisklasse?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2007 Nu er briller/linser generelt en hel del billigere herovre i forvejen :) Jeg har kun været inde i Synoptik inde på gågaden i Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
runel 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Specsavers inde i centrum. 99 sek/md for månedslinser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 köp dem på internet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 köp dem på internet. Jeg fandt faktisk ud af at jeg kunne spare knap en krone per linse(en dagslinser) ved at købe dem I profiloptik I dk. Jeg har ellers købt mine linser på lensway.dk........... men det er så slut nu :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites