Pippien 10 Anmeld indhold Skrevet March 22, 2007 Hej. Er der nogle, der ved, hvor der findes et pilates-hold i nærheden af Malmö? Jeg bor i Bunkeflostrand, så gerne i den ende af Malmö. Desuden er jeg på udkig efter noget dans, som jeg kan lokke min kæreste med til. Nogen der ved, hvor man kan gå til det henne? Og muligvis nogle, der gad med? Håber I kan hjælpe. Pippien. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2007 Desuden er jeg på udkig efter noget dans' date=' som jeg kan lokke min kæreste med til. Nogen der ved, hvor man kan gå til det henne?[/quote']http://www.syddata.com/energysquares/ :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Hej. Tak for svaret. Den må jeg lige kigge på, ser godt nok ved et flygtigt kig ud til at være noget square-dance-agtigt noget - måske ikke helt det. Men det havde jeg jo ikke præciseret, så jeg takker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Hej. Tak for svaret. Den må jeg lige kigge på, ser godt nok ved et flygtigt kig ud til at være noget square-dance-agtigt noget - måske ikke helt det. Men det havde jeg jo ikke præciseret, så jeg takker.Hej Pippi, Det var nu ment lidt i sjov - og det ér en squaredance-forening. Men dér kan man da let danse sammen med kæresten - hvis man er til den slags aftenhygge :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Den eneste rigtige par-sport finder du her: http://www.bigbowl.se/Malmoe/Vaelkommen Så får du også en glad mand med hjem igen i stedet for en indebrændt fætter der blev tvunget rundt på et inferiørt dansegulv!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2007 Det kan der selvfølgelig være noget om :) Vil til hver en tid foretrække en glad mand! - Må præsentere ham for din idé. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites