Kay 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2007 Goddag, jeg kan se at shoppingcenteret Mobilia har åben om søndagen, så jeg vil høre om butikkerne i byen også har åben om søndagen? Tak på forhånd. Kay Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 Goddag, jeg kan se at shoppingcenteret Mobilia har åben om søndagen, så jeg vil høre om butikkerne i byen også har åben om søndagen? Tak på forhånd. Kay Nogle af butikkerne har, men de fleste er lukket (og nej, jeg ved ikke hvilke der har åbent... men, som sagt er de fleste lukkede) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 de såkaldte indkøbscentre har åbent og de helt store butikker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 Goddag, jeg kan se at shoppingcenteret Mobilia har åben om søndagen, så jeg vil høre om butikkerne i byen også har åben om søndagen? Tak på forhånd. Kay Du kan finde de fleste åbningtider på www.malmo.se under shopping, siden findes på dansk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites