Persille 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2007 Hejsa, vi har netop været til syn med bilen og fik uheldigvis for os en anmærkning om en af forlygterne, der giver et forkert "lysbillede" - hvilket jo sikkert skyldes at vi selv har skiftet pæren og enten valgt en forkert eller sat den forkert i. Nå, men det betyder jo enten omsyn eller en tur ind omkring et Swedac akkrediteret værksted hvor de så skriver under på at det er repareret "korrekt". Gider af gode grunde ikke selv skifte pæren og køre til omsyn og "dumpe" fordi lysbilledet ikke er tjekket i deres smarte tingest, så det nemmeste for os er vel at få et værksted til at fixe det og attestere at det er i orden. Vores eget Nissan-værksted er ikke akkrediteret - jeg kan se der er en hel liste inde på Swedac's side, men er der nogen af jer der har positiv erfaring med et værksted i Malmö, hører jeg gerne om det! Jeg kan fx se at DinBil i Malmö er akkrediteret, men dem har jeg så IKKE lige tænkt mig at bruge baseret på andres erfaringer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites