Jump to content
thomas_lund

Arghhh - fået hugget mine plader

Recommended Posts

Det var sgu da for helvede......... Så kommer man ud fra sit arbejde, og hen til bilen. Og så er der fandme et narhovede som har flået mine plader af bilen. Nu må vi så se hvordan svensk og dansk politi får ping/ponget mig frem og tilbage i systemet, eller om de er effektive og kan finde et par midlertidige plader til mig i morgen tidlig :-( Enten en bankrøver eller nogen som er super misundelige - og så på en parkeringsplads ved et hospital. Man ryster bare på hovedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
om de er effektive og kan finde et par midlertidige plader til mig i morgen tidlig :-(
Ellers må du bare igang med at skrive på et stykke pap. Det ser ud til at det er en gangbar plade ifølge http://www.vv.se/filer/1196/Registreringsskyltar.pdf side 2 Hvorfor det lige - som der står i PDF'en - er politiet der skal udstede et stykke håndskrevet pap ved jeg ikke lige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var sgu da for helvede......... Så kommer man ud fra sit arbejde, og hen til bilen. Og så er der fandme et narhovede som har flået mine plader af bilen. Nu må vi så se hvordan svensk og dansk politi får ping/ponget mig frem og tilbage i systemet, eller om de er effektive og kan finde et par midlertidige plader til mig i morgen tidlig :-( Enten en bankrøver eller nogen som er super misundelige - og så på en parkeringsplads ved et hospital. Man ryster bare på hovedet
Du skriver bare reg nrét på et stykke pap og bestille et par nye til 120 sek 3 dage efter ligger de nye i postkassen :):).. Hvis du ikke kan finde ud af det så ring så bestille jeg dem til dig :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De bruger dem til at køre ind og tanke benzin og smutte fra regningen. Det er bare med at melde dem stjålet ASAP, ellers risikerer du at hænge på et par regninger!! Det sker virkeligt ofte herovre... Det er som om disse mennesker bevæger sig i en anden verden, hvor de er hævet over samfundets regler! INDTIL CHARLES BRONSON FÅR FINGRENE I DEM :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Peter for tilbuddet! Prøver lige at se om jeg selv kan finde ud af det, og ellers får du et kald :-D Fik i går både meldt det til DK og Svensk politi - men frygter allerede nu de problemer man kan komme ud i. Suk. Lige fra strjålet benzin til bankrøveri :-) Bah!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er bare slet ikke optimalt....Men tænk på det positive..... Du kan ikke få p-bøder......;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHAAH "Provisorisk Registeringsskylt, du kan beställa en provisorisk registeringsskylt hos polismyndigheten" også er der et billede af et stykke hjemmetegnet pap. Stakkels ham den lille polismand der skal sidde og skrive nummerplader hele dagen............. :lol: Fnis...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

P-Bøder ? Tror jeg da nok man kan få aligevel hvis ikke de beslaglægger bilen? Har set mange biler med Polske, Danske og andre nummerplader, som får et girokort når de ikke har overholdt parkeringen i Sverige. Men hvad der sker ved jeg ikke, hvis folk bare lader som ingen ting. Jeg har også selv fået et par bøder i min Svenske bil, mest pga. dato-parkering. Det er Kommunen som uddeler bøderne, dog står der Politiet på girokortet, måske fordi folk ikke skal tro de lige slipper for bøden ;). Har også talt med kommunen, fordi jeg skulle på ferie og havde flere biler, så kunne ikke flytte dem. Så fik jeg en parkeringstilladelse uden problemer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor lang tid efter man har fået nappt sine plader kan man tilade sig at påstå at nej der har jeg aldrig parkeret? det må vel egentlign være gratis parkering til pladerne dukker op igen. selv hvis de har et billede af bilen ja så kan det godt være svært at bevise at det lige netop er din bil på billedet medmindre den har meget særlige kendetegn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites