robe 10 Anmeld indhold Skrevet March 19, 2007 jeg spørg mig selv Udkantskommuner kan jeg komme ind under det jeg bor i blentarp i skåne hilsen robe ? Bor du i en af følgende udkantskommuner, kan du beregne dit daglige befordringsfradrag med 1,78 (2006) kr. pr. km - også for de km, som ligger ud over 100 pr. arbejdsdag: Arden, Bornholms Regionskommune, Bredebro, Egebjerg, Fjends, Frederikshavn, Grenå, Gudme, Hirtshals, Hjørring, Holeby, Holsted, Højer, Højreby, Lundtoft, Læsø, Løgumkloster, Løkken-Vrå, Maribo, Marstal, Morsø, Nakskov, Nr. Alslev, Nr. Djurs, Nykøbing-Falster, Nysted, Nørager, Ravnsborg, Rougsø, Rudbjerg, Rudkøbing, Rødby, Sakskøbing, Sallingsund, Samsø, Sejlflod, Sindal, Skagen, Skærbæk, Spøttrup, Stubbekøbing, Svendborg, Sydfalster, Sydlangeland, Sæby, Tinglev, Tranekær, Tønder, Ærøskøbing og Aalestrup. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 jeg spørg mig selv Udkantskommuner kan jeg komme ind under det jeg bor i blentarp i skåne hilsen robe ? Bor du i en af følgende udkantskommuner, kan du beregne dit daglige befordringsfradrag med 1,78 (2006) kr. pr. km - også for de km, som ligger ud over 100 pr. arbejdsdag: Arden, Bornholms Regionskommune, Bredebro, Egebjerg, Fjends, Frederikshavn, Grenå, Gudme, Hirtshals, Hjørring, Holeby, Holsted, Højer, Højreby, Lundtoft, Læsø, Løgumkloster, Løkken-Vrå, Maribo, Marstal, Morsø, Nakskov, Nr. Alslev, Nr. Djurs, Nykøbing-Falster, Nysted, Nørager, Ravnsborg, Rougsø, Rudbjerg, Rudkøbing, Rødby, Sakskøbing, Sallingsund, Samsø, Sejlflod, Sindal, Skagen, Skærbæk, Spøttrup, Stubbekøbing, Svendborg, Sydfalster, Sydlangeland, Sæby, Tinglev, Tranekær, Tønder, Ærøskøbing og Aalestrup. Du kan jo spørge dig selv, om du bor i en af de nævnte kommuner.. gør du ikke det kan du ikke bruge det forhøjede fradrag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
robe 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 Udkantskommuner ok jeg har fået oplyst vad en Udkantskommune er og vad det indebære hos skat. men jeg syntes nogle gange at man som ny bliver lidt bange for at spørge mrode Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 Så længe du har prøvet søgefunktionen (tror du er den første der spørger om udkantskommuner) og ikke spørger om hvordan man kan unddrage SKAT, så tror jeg ikke du behøver være bange for at spørge ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
robe 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 udkantskommuner ja i følge søg :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites