Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2007 Nu er jeg en af de uheldige der ikke fik set øresundshøringen. Linket til SVT fungerer ikke længere da jo er et link til live TV. Er det "båndet" et sted på nettet. Btw.. Jeg kan se Øresundsborgerkalenderen er Tom fra og med d. 11 uge. Er der flere konkrete initiativer på vej, eller afventer i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Altså jeg har hørt "rygter" om at de prøver at få den lavet på dvd og sender til mig, da jeg jo var med som "borger". Og så er jeg glad for at du stiller spørgsmål til vores kalender, for det betyder jo at du kigger derinde.. Men desværre er det sådan at grupperne er nødt til at skrive til webmasteren(mig) for at jeg kan ligge noget ind, men jeg kan da fortælle at vi har møde med DSB, Københavns Rådhus(tror det er økonomi afdelingen), og diverse andre småmøder.. Vi arbejder hele tiden med at få møder istand eller er til møder.. jeg tror ikke jeg har haft en uge uden en eller anden form for møde i foreningen, eller for foreningen siden januar :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 Hej Martin Er stærkt nysgerrig i hvad der sker omkring øresundsborger. Er også lidt ked af at jeg ikke kan byde med noget, men tiden er desværre ikke til det sådan som det ser ud nu. Kanont flot arbejde i har gjort indtil videre:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites