Admin 12 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2007 Det lykkedes ikke at flytte siden denne gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Det lykkedes ikke at flytte siden denne gang.Øh...må jeg spørge hvorfor? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Fordi database efterhånde er ret stor og det er ikke lykkedes at kopiere den, fordi forbindelse til serveren hele tiden bliver afbrudt. Sikkert også derfor vi har problemer. Servage har foreslået at flytte den til en anden server, men det er jo så lidt svært, når jeg ikke kan kopiere den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Hvis databasen er MySQL kan du bruge MySQL Administrator fra MySQL AB. Den bruges gerne til at flytte lidt større databaser. Specielt hvis man bruger den til at opbevare binære informationer som zip filer, billeder mm. PHPMyAdmin er mere til små baser pga den jo kører over en internet browser, med de begrænsninger der nu ligger der. Udover flytning af store baser, er MySQL Administrator også kanon god til optimering af eksisterende baser. MySQL Administrator er iøvrigt gratis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Tak den må jeg prøve. Jeg bruger selv SQLyog Enterprise, som jeg synes funker ok, men den er ikke gratis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 Skriv tilbage hvis jeg jeg liige skal give en hånd med at flytte den. Har selv siddet med sådanne ting her i snart 7 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites