Jump to content
seb

Fjerne emblem fra bil

Recommended Posts

Jeg har en ven der har en Mercedes, tror det er en C-klasse. Han snakkede om at han villle fjerne emblemet bagpå, men han var bange for at lave mærker. Er sikker på at jeg har læst et indlæg herinde hvor I beskrev hvordan man kunne gøre det, men kan simpelthen ikke finde det. Har søgt på emblem, mærke osv., men intet kommer op. Nogen der kan finde/huske at have læst det? Ellers oplyse mig om hvordan man kan fjerne emblemet bagpå en mercedes. Tror der står mercedes i den ene side og C220 i den anden. Det er C220 han vil fjerne, kan os være der står C320, men det er jo ligemeget...:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den måde jeg har haft gjort det er med en varmepistol. En skruetrækker pakket godt ind i tykt stof. Varme bogstaverne op og lirke forsigtigt med skruetrækkeren. Der kan være lidt overskydende klister som kan nulres af og poleres resten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den måde jeg har haft gjort det er med en varmepistol. En skruetrækker pakket godt ind i tykt stof. Varme bogstaverne op og lirke forsigtigt med skruetrækkeren. Der kan være lidt overskydende klister som kan nulres af og poleres resten.
Har lige været nede og hjælpe ham med at ta det af, men vi kunne ikke få fat i nogen varme pistol, så vi trak det bare af med en indpakket skruetrækker. Nu sidder der så klister tilbage, så man stadig kan se der står C220, ik så pænt. Nogle ideer? Vi har prøvet voks, vand osv osv osv... Det vil bare ikke af.:fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu sidder der så klister tilbage' date=' så man stadig kan se der står C220, ik så pænt. Nogle ideer? Vi har prøvet voks, vand osv osv osv... Det vil bare ikke af.:fight:[/quote']Lampeolie (seriøst!) Prøv evt. på et skjult sted først, hvis i vil tjekke at der ikke sker noget med lakken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige været nede og hjælpe ham med at ta det af' date=' men vi kunne ikke få fat i nogen varme pistol, så vi trak det bare af med en indpakket skruetrækker. Nu sidder der så klister tilbage, så man stadig kan se der står C220, ik så pænt. Nogle ideer? Vi har prøvet voks, vand osv osv osv... Det vil bare ikke af.:fight:[/quote'] I kan komme forbi mig så fjerner jeg det og evt smider en maskine på så den bliver fin igen :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige været nede og hjælpe ham med at ta det af' date=' men vi kunne ikke få fat i nogen varme pistol, så vi trak det bare af med en indpakket skruetrækker. Nu sidder der så klister tilbage, så man stadig kan se der står C220, ik så pænt. Nogle ideer? Vi har prøvet voks, vand osv osv osv... Det vil bare ikke af.:fight:[/quote'] Det er varmen der gør forskellen. For den får rigtig meget af klistret af. Men nu er der kun polering tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites