splint 10 Anmeld indhold Skrevet March 17, 2007 Hvad betyder uppläggningsavgift i forbindelse med bilkøb. Er det et beløb der skal betales sammen med det månedlige afdrag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2007 Hvad betyder uppläggningsavgift i forbindelse med bilkøb. Er det et beløb der skal betales sammen med det månedlige afdrag? Nej, det er et engangsbeløb formentlig i forbindelse af stiftelse af lånet. Kunne være oprettelsesgebyr. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2007 Det er netop lige hvad det er. Det er en administrativ afgift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2007 Det er netop lige hvad det er. Det er en administrativ afgift. Har et tillægsspørgsmål. Ikke lige i samme kategori, men hvad betyder: "Jeg medger varning med motsätter mig återkallelse" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2007 Har et tillægsspørgsmål. Ikke lige i samme kategori, men hvad betyder: "Jeg medger varning med motsätter mig återkallelse" Det lyder som noget advokatsprog lidt ovre ad færdselsloven til, og så står der vel, at jeg modtager (accepterer) advarsel men modsætter mig inddragelse. Giver det mening? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2007 Har et tillægsspørgsmål. Ikke lige i samme kategori, men hvad betyder: "Jeg medger varning med motsätter mig återkallelse" jag skulle vilja översätta "återkallelse" med "tilbagekaldelse" (finns kanske inte). men till exempel använder man ordet när ett bilföretag tager tillbaks bilar som har fabrikationsfel, eller när myndigheten inte tycker man ska ha kvar sitt körkort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Meccs 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2007 Det er i forbindelse med det sidste af Göte Børges forslag og Niels' oversættelse er vist lige i øjet. jeg accepterer advarsel men modsætter mig inddragelse. Tak for hjælpen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites