Jump to content
Basse

Opråb til folket

Recommended Posts

Ingen aktivitet i dette forum i 30 dage .- ? der må da være flere end mig der bor i helsingborg ? *G* Det vil sige, har lige købt idag - med overtagelse 1. april. Men kunne da være sjovt at få lidt feedback, så man evt. kunne udvide sit netværk i sverige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der er jo altid svenskerne mhs. til netværk. Ellers bor der mange danskere her i Helsingborg. Jeg er en af dem sammen med min kone og 2 årige barn. Hvor har du købt Hus/lejlighed henne? Mvh Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en 3v ude i Ödåkra, Bjørka område - du ved ude ved ikea, elgiganten osv - tellusgattan :-) Super lækkert område syns jeg. slipper for byen - men er stadig tæt nok på, at det ikke tager en krig at komme på arbejde og til færgen :-) Ser frem til at komme derover :-) Mvh Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med det. Jeg er lige flyttet ind i en vidunderlig treværelses lejlighed på Husensjö med mine to misser. Det er sært så få danskere man ser / hører noget til i byen. Men skulle du få trang til et ordentligt stykke dansk smørrebrød skal du tage ind til den danske smørrebrødsforretning Holger Danske på Kopparmöllegatan. De laver simpelthen de bedste stjerneskud jeg nogensinde har smagt. (Og det er MANGE). Og deres lune flæskesteg med rødkål er heller ikke helt ved siden af :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Garanteret dig, der nakkede min første bolig for næsen af mig så *GGGG* - er den købt gennem rickard schoug ? ;D Men tak for info - lidt dansk kan man jo altid længes efter. :)
Nej, det er jeg ikke skyldig til, det var Svensk Fastighetsförmedling. Jeg skrev aftaler 28. december.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ingen aktivitet i dette forum i 30 dage .- ? der må da være flere end mig der bor i helsingborg ? *G* Det vil sige, har lige købt idag - med overtagelse 1. april. Men kunne da være sjovt at få lidt feedback, så man evt. kunne udvide sit netværk i sverige :-)
hej basse Jeg kan give dig ret, jeg ser heller ikke så meget her inde. Men nu hvor det gode vejr kommer syntes jeg vi snart skal få en fodboldssøndag op og stå. ved jo at der er flere fra malmø der her stillet et hold, dem kan vi godt slå:rolleye: Hvad siger i til dem ??? Claus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej basse Jeg kan give dig ret, jeg ser heller ikke så meget her inde. Men nu hvor det gode vejr kommer syntes jeg vi snart skal få en fodboldssøndag op og stå. ved jo at der er flere fra malmø der her stillet et hold, dem kan vi godt slå:rolleye: Hvad siger i til dem ??? Claus
Jeg er skide dårlig til fodbold, og har en kondition på størrelse med et dovendyr - men hey, jeg er frisk nok, kan vel altid stå på mål ? *G* Ja, dem fra Malmö kan vi snildt tage - de er jo vant til at flyve lavt over broen - vi andre tager det stille og rolig, og bevarer overblikket *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er skide dårlig til fodbold, og har en kondition på størrelse med et dovendyr - men hey, jeg er frisk nok, kan vel altid stå på mål ? *G* Ja, dem fra Malmö kan vi snildt tage - de er jo vant til at flyve lavt over broen - vi andre tager det stille og rolig, og bevarer overblikket *G*
Hehe så bliver der nok lidt trængt i målet:laugh: Men jeg syntes vi skal få gjort noget ved det og finde en dag hvor det kan vi kan samle en flok, piger og drenge til lidt hygge bold. Nu kommer der godt nok påske og hver der tilhøre, men weekenden efter påske tror jeg vi skal se på. Der ligger en bande(ikke for stor) her hvor jeg bor i helsingborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe så bliver der nok lidt trængt i målet:laugh: Men jeg syntes vi skal få gjort noget ved det og finde en dag hvor det kan vi kan samle en flok, piger og drenge til lidt hygge bold. Nu kommer der godt nok påske og hver der tilhøre, men weekenden efter påske tror jeg vi skal se på. Der ligger en bande(ikke for stor) her hvor jeg bor i helsingborg.
kan ikke i weekenden den 13-15. - skal smide væv på væggene og male mv. plus jeg har min far over og hjælpe - så går nok ikke at forlade ham for at spille bold - regner nemlig med vi først er færdige søndag sen eftermiddag. Men weekenden efter er en mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kan ikke i weekenden den 13-15. - skal smide væv på væggene og male mv. plus jeg har min far over og hjælpe - så går nok ikke at forlade ham for at spille bold - regner nemlig med vi først er færdige søndag sen eftermiddag. Men weekenden efter er en mulighed.
Fint basse så lad os lave en aftale om vi må få samlet så ma,ge så mulig til et omgang hygge blod. Vi kan håbe på at der bliver godt vejr:lol: JEg laver en post under arrangementer. Håber meget at der er rigtig mange der vil være med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis det ikke lige SKAL være fodbold så kunne jeg godt tænke mig at være med. Altså noget i stil med rundbold eller langbold eller hvad det hedder.
Jeg er frisk men holder altså med Fagerborn. Jeg har aldrig set en fodboldkamp og sidst jeg har sparket til en bold er nok 20år siden i 4klasse hvor der var tvunget gymnastik. Nok den mest fantasiløse begivenhed. Så hvis vi kan springe bolden over og gå direkte til grillmaden :lol: Men er da helt klar på 4x4 cross, dirtebike, rundbold, kongespil, crocket og meget mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fodbold ville godt nok være det fedeste, men jeg er da også klar på div. andre spil. Men var der ikke en der ville smide noget op under arrangementer, så det kan blive en realitet!? Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fodbold ville godt nok være det fedeste, men jeg er da også klar på div. andre spil. Men var der ikke en der ville smide noget op under arrangementer, så det kan blive en realitet!? Leon
Hej DEt er her med gjort, jeg håber meget på vi kan få noget op at stå:th2: der er 2 muligheder for dato, så vi må se hvem der kan hvornår. Så meld jer til NU:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites