Jump to content
DoJo

lidt rabat på 100 Mbit hos BBB

Recommended Posts

Eh ok - jeg er gammel kunde (5 år) men kan ikke få den nedsatte månedsafgift... Hvad er det lige nøjagtigt man skal sige til dem? Og jeg brugte 7 minutter på at få den besked... ;-) Mvh
sikke nogen snydere:rolleye: , jeg ringede bare og sagde at jeg var på udkik efter en ny leverandør, men lagde mærke til deres priser på hjemmesiden og ville lige have forklaret om det kun var nye kunder eller det var en generel prisnedsættelse, for jeg forstår ikke svensk :D og ville kun blive hos dem hvis jeg fik den nye pris. Han tastede så lidt ind og sagde at nu fik jeg den billige pris de næste 6 mdr :rolleyes: .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sikke nogen snydere:rolleye: ' date=' jeg ringede bare og sagde at jeg var på udkik efter en ny leverandør, men lagde mærke til deres priser på hjemmesiden og ville lige have forklaret om det kun var nye kunder eller det var en generel prisnedsættelse, for jeg forstår ikke svensk :D og ville kun blive hos dem hvis jeg fik den nye pris. Han tastede så lidt ind og sagde at nu fik jeg den billige pris de næste 6 mdr :rolleyes: .[/quote'] ...samtidig med, du sikkert blev bundet 6 mdr. igen - det går de fleste leverandører vist med til... ...Lidt det samme som at købe en ny telefon hos 3 til nedsat pris mod, at binde sig i 6 mdr. med forhøjet abonnement, selvom man i forvejen er kunde der...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...samtidig med, du sikkert blev bundet 6 mdr. igen - det går de fleste leverandører vist med til... ...Lidt det samme som at købe en ny telefon hos 3 til nedsat pris mod, at binde sig i 6 mdr. med forhøjet abonnement, selvom man i forvejen er kunde der...
selvfølgelig fik jeg lige spurgt ham om det når de nu har de her sindsyge bindingstider herover, men nej nej , ingen binding. Godt nok har de en "ekspeditionstid" på 3mdr hvis man vil opsige, men det er der jo i forvejen. og desværre går 3 ikke med til den slags mere :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og desværre går 3 ikke med til den slags mere :(
Hvornår er det ændret? var da inde for en måned siden og fik af vide at jeg kunne købe ny telefon i marts Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvornår er det ændret? var da inde for en måned siden og fik af vide at jeg kunne købe ny telefon i marts Mvh Dennis
det kan man også godt, man skal bare betale et gebyr afhængig af ens forbrug, med mindre man altså kender en der kan fixe det:D . jeg skulle af med 700 kr (udover tlf pris) hvis jeg ville have ny.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det kan man også godt' date=' man skal bare betale et gebyr afhængig af ens forbrug, med mindre man altså kender en der kan fixe det:D . jeg skulle af med 700 kr (udover tlf pris) hvis jeg ville have ny.[/quote'] så udover prisen.. øget minimumsforbrug så røg der 700 oveni? Nu var jeg ellers lige så glad for 3 :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det kan man også godt' date=' man skal bare betale et gebyr afhængig af ens forbrug, med mindre man altså kender en der kan fixe det:D . jeg skulle af med 700 kr (udover tlf pris) hvis jeg ville have ny.[/quote'] Ja, hvis man altså ikke lige har brugt så meget at telefonen er tjent hjem igen ;-) Hvilken man med gennemsnitlig forbrug har efter 9-10 mdr. - nogle har før - andre efter - så koster det intet "gebyr" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' hvis man altså ikke lige har brugt så meget at telefonen er tjent hjem igen ;-) Hvilken man med gennemsnitlig forbrug har efter 9-10 mdr. - nogle har før - andre efter - så koster det intet "gebyr" ;-)[/quote'] hvilke faktorer spiller ind på ekstragebyret? kun hvilket minimumsforbrug man vil have? eller også hvor længe siden man sidst har købt? hvor stort vil gebyret være for en K610i med Boost199? Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvilke faktorer spiller ind på ekstragebyret? kun hvilket minimumsforbrug man vil have? eller også hvor længe siden man sidst har købt? hvor stort vil gebyret være for en K610i med Boost199? Mvh Dennis
Der skal være gået 6 mdr., og så skal du have haft regninger for det beløb som 3 har givet for telefonen :-) (og hvis ikke, så opkrævet det manglende beløb) Men ring til knd. service, de burde kunne se det med det samme - og ellers kan butikkerne tjekke det for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

så hvis jeg købte en telefon for 9 måneder siden som uden abb koster 2200 (der står "tilskud 2100 på faktura). Har giver 100.- for telefonen og brugt 100x9 måneder.. Så skal jeg give de sidste 1200 før jeg må købe ny?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så hvis jeg købte en telefon for 9 måneder siden som uden abb koster 2200 (der står "tilskud 2100 på faktura). Har giver 100.- for telefonen og brugt 100x9 måneder.. Så skal jeg give de sidste 1200 før jeg må købe ny?
I teorien ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I teorien ja
det er ikke bare sådan lige at regne ud, for de regner også med hvor meget du har modtaget af opkald. Altså hvor meget har de tjent på dig og hvor meget har de brugt på dig. Jeg har haft en masse regninger på både 5 og 600 og det var åbenbart ikke nok. Men man kan jo altid oprette et nyt nr eller og flytte sit nr til telmore og så flytte det tilbage igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er ikke bare sådan lige at regne ud' date=' for de regner også med hvor meget du har modtaget af opkald. Altså hvor meget har de tjent på dig og hvor meget har de brugt på dig. Jeg har haft en masse regninger på både 5 og 600 og det var åbenbart ikke nok. Men man kan jo altid oprette et nyt nr eller og flytte sit nr til telmore og så flytte det tilbage igen.[/quote'] Jeps,og det er modtaget opkald fra andre net end 3`s - da det er her de tjener penge :-) Men det andet er nu en god tommelfinger regl, som sagt er det kun knd. service og butikkerne som kan fortælle dig præcis hvor meget du manger ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites