Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet March 13, 2007 Det gør jeg :-) Sammen med min kone og 2 små døttre på 1½ og 3 år. Hilsen Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Ligesom 5000 andre........ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Party 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Også mig:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Grænsegænger 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2008 Me too.... sammen med min mand og min søn på 15 måneder :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 vi skal over og se på to huse i morgen i vellinge. så vi håber også snart at gøre det. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2009 sådan! sådan så kom vi over på den anden side..... lækkert hus søde folk....MEN! 4 måneder før vores lille mand kan komme i børnehave. så tænkte om der er nogen der mangler en at lege lidt med en gang i mellem. det er nogen lange weekender og aftner når man er en gut på 3 år der kun har sin far at lege med! (og far et pænt træt af at stene lilleper og rende hele huset rundt og lege krig) og (og mor orker ik flere tegninger på køleskabet) han er en frisk dreng som sagt på 3. vil meget gerne lege ude. kan være en rod. men er det ik normalt i den alder?? smid en hilsen hvis der er andre der godt kunne bruge et par timer på leg og balade mvh michael og trine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2009 I ved godt at i kan få ham passet i den kommune hvor i arbejder indtil der er plads i den børnehave han skal gå i??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
timler 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2009 jo jo han går i dansk børnehave. men der er lidt langt at køre for at hygge nogen timer med hans legekamarater. og der går jo lige lidt tid før han (møder) nogen herover. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2009 Ja det er klart.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stevenwen 10 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2009 Vi bor her også Vi bor her også. Steven på 35, Marie på 32, Ida på 7, Olivia på 5 og Elias på seks. Vi har boet her i tre måneder og trives. Vi arbejder begge i KBH, Steven på Kastrup og Marie i Søborg. Børnene trives også, vi fik meget hurtigt børnehaveplads, faktisk før vi havde et sted at bo. Og skolen, Herrestorp er vi meget glade for. Godt miljø og dejlige lærere. Vi har stor, 144 kvm, dejlig lejlighed lige ved Vårdcentralen, men vil på sigt gerne købe et hus. :D Nu mangler vi bare at lære de indfødte at kende! Hvordan har jeres erfaringer været med det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2009 Intet problem overhovedet....Vi har en del svenske venner, så vi trives godt. Man kommer nemt ind på dem i forbindelse med børnenes skole og dagis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites