ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Skrevet March 13, 2007 Hej Allesammen, Jeg har den seneste 1½ måned haft store problemer med min internet forbindelse fra de 3 ovennævnte firmaer, og har nu forsøgt at få det rettet 11 gange hos deres support men uden held :-( De fejer mig bare af med at min computer ikke virker, selvom jeg kan fortælle dem hvor fejlen ligger i deres netværk (jeg arbejder til daglig som IT konsulent) Derfor vil jeg råde alle der overvejer at købe internet orbindelse af et af ovennævnte firmaer til at holde sig LANGT væk. Service er et fremmedord og jeg har aldrig oplevet at en support er så arrogant at de ikke vil kigge på et problem, det skyldes nok inkompetence i sidste ende. Jeg har desuden forsøgt at kontakte ledelsen i firmaet for at kunne klage, men det er ikke muligt hverken på mail eller telefonisk, utroligt! Konklusionen er hold jer LANGT væk fra Seths bredband, bitcom og Canal digital Jeg har naturligvis nu bestilt en 24 mbit linie hos Telia, og får den leveret om 10 dage :-) jeg kan slet ikke vente. Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Vi har også Telia herude og det kører HELT uden bøvl.....Bruger den også til IP telefoni. Det virker bare..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hej Allesammen, Jeg har den seneste 1½ måned haft store problemer med min internet forbindelse fra de 3 ovennævnte firmaer, og har nu forsøgt at få det rettet 11 gange hos deres support men uden held :-( De fejer mig bare af med at min computer ikke virker, selvom jeg kan fortælle dem hvor fejlen ligger i deres netværk (jeg arbejder til daglig som IT konsulent) Derfor vil jeg råde alle der overvejer at købe internet orbindelse af et af ovennævnte firmaer til at holde sig LANGT væk. Service er et fremmedord og jeg har aldrig oplevet at en support er så arrogant at de ikke vil kigge på et problem, det skyldes nok inkompetence i sidste ende. Jeg har desuden forsøgt at kontakte ledelsen i firmaet for at kunne klage, men det er ikke muligt hverken på mail eller telefonisk, utroligt! Konklusionen er hold jer LANGT væk fra Seths bredband, bitcom og Canal digital Jeg har naturligvis nu bestilt en 24 mbit linie hos Telia, og får den leveret om 10 dage :-) jeg kan slet ikke vente. Mvh Thomas Hmmmm... Vi har også Telia og vi flyttede til Hörby i Aug sidste år og det virker sku heller ikke :thumbdown Lige nu er vi nr 69 i köen ,og de sir at de vil kigge på det men der sker ikke en skid :(:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kikkomaniac 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Enig!! Hej Thomas, glæd dig :-) Jeg har selv telia 24mbit Det kører super godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Har selv haft Telia 24 mbit i et år uden problemer overhovedet, det skal de have :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Nogen der ved hvad Telia skal have i oprettelse for nye kunder?? Har selv kigget lidt på bitcom, så det vil jeg da droppe igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?channelId=-101085&tabId=0&OID=207207&type=PRODUCT Nogen der ved hvad Telia skal have i oprettelse for nye kunder?? Har selv kigget lidt på bitcom, så det vil jeg da droppe igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 :-) Jeg glæder mig også helt vildt til at få en stabil internet forbindelse.. og så er den ovenikøbet billigere end BITCOM.. Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 telia digital tv er der nogen af jer der har erfaring med deres "digital tv" som de tilbyder gratis i et år nu. Fik brev for et par dage siden. Det kører vist igennem telejacket, og der er bare scart udgang på boxen... https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?OID=218232&channelId=-100901 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Jeg har sjovt nok bestilt det sammen med min 24mbit linie, der var bare 6-8 ugers leveringstid på... men skal nok melde tilbage når jeg har testet det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 ok .. skynd dig.. for sidste frist er 22 marts.. kanske man bare skal prøve :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 er der nogen af jer der har erfaring med deres "digital tv" som de tilbyder gratis i et år nu. Fik brev for et par dage siden. Det kører vist igennem telejacket, og der er bare scart udgang på boxen... https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?OID=218232&channelId=-100901 Vi fik det for 2-3 uger siden og det fungerer. Det æder en pæn portion af båndbredden bare ved at være tilkoblet. Når man tænder for fjernsynet, æder den endnu en del af båndbredden. Men der er stadig mere tilbage end hvad vi havde i DK ;) Det var nemt at installere, specielt da vi havde den rigtige router. Det værste var at der skulle trækkes et hulens langt netkabel til digital-boksen som skal stå ved fjernsynet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hvad er det der skal være specielt ved routeren ? har selv denne.. skal der være indgang til telejack ? http://www.netgear.com/Products/RoutersandGateways/GWirelessRouters/KWGR614.aspx Ellers vil telia jo også gerne give en ny router ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hvad er det der skal være specielt ved routeren ? har selv denne.. skal der være indgang til telejack ? http://www.netgear.com/Products/RoutersandGateways/GWirelessRouters/KWGR614.aspx Ellers vil telia jo også gerne give en ny router ud Routeren skal have fjernsynsudgang og det havde den vi fik den 10. januar når vi endelig kom på nettet efter laaaaang tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hej Allesammen, Jeg har den seneste 1½ måned haft store problemer med min internet forbindelse fra de 3 ovennævnte firmaer, og har nu forsøgt at få det rettet 11 gange hos deres support men uden held :-( De fejer mig bare af med at min computer ikke virker, selvom jeg kan fortælle dem hvor fejlen ligger i deres netværk (jeg arbejder til daglig som IT konsulent) Derfor vil jeg råde alle der overvejer at købe internet orbindelse af et af ovennævnte firmaer til at holde sig LANGT væk. Service er et fremmedord og jeg har aldrig oplevet at en support er så arrogant at de ikke vil kigge på et problem, det skyldes nok inkompetence i sidste ende. Jeg har desuden forsøgt at kontakte ledelsen i firmaet for at kunne klage, men det er ikke muligt hverken på mail eller telefonisk, utroligt! Konklusionen er hold jer LANGT væk fra Seths bredband, bitcom og Canal digital Jeg har naturligvis nu bestilt en 24 mbit linie hos Telia, og får den leveret om 10 dage :-) jeg kan slet ikke vente. Mvh Thomas Hej Thomas Det lyder utroligt ringe - havde godt nok forventet mig mere af dem! Jeg har dog ikke selv haft nogen problemer med den samme forbindelse... Hvordan kan du bestille Telia når du bor i Annestad? Er man ikke bundet til det abonnement foreningen har tegnet? I øvrigt beskæmmende at 24 Mbit koster mindre end Bitcoms super-bredeste bånd på 4 Mbit... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2007 Hej Lars, Man er vist kun bundet til deres TV kanaler i Annnestad, Internet kan man helt selv bestemme :-) Og du har ret Bitcoms pris står slet ikke mål med deres kvalitet, de har ikke fået min linie til at virke endnu og benægter hårdnakket der er en fejl selvom min gateway står til 0.0.0.0 *G* de er så super kompetente ;-) Med venlig hilsen Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Det endte godt :-) Bare lige for at afslutte historien med et positivt indslag, så har jeg idag fået min Telia linie og den virkede 1½ minut efter jeg satte den til :-) Telia har været lidt sløve til at levere dels pga. dårligt kobber og fordi de havde udsolgt af modems... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites