Jump to content
Carwash

Yamaha R1 / R6

Recommended Posts

Hmm...lad os prøve et re-run ;)
Hmmm hva mener du med en R-run.. ?? jeg vil da gerne vide hvilke selskab han er/skal forsikre sin cykel?? jeg ved da ikke (Salusansvar) er et forsikring selskab sku bare være sikker... sys at spørge er ikke dum... men hvis jeg vidste det ville jeg nok ikke spørge... tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm hva mener du med en R-run.. ?? jeg vil da gerne vide hvilke selskab han er/skal forsikre sin cykel?? jeg ved da ikke (Salusansvar) er et forsikring selskab sku bare være sikker... sys at spørge er ikke dum... men hvis jeg vidste det ville jeg nok ikke spørge... tak
Du så min smiley...i hope - og et hurtigt tjek på Google havde afsløret Salusansvar som et försäkringsbolag - alternativt havde www.salusansvar.se givet samme svar :) Desuden figurerer Salus også i listen over forsikringsselskaber andetsteds i dette forum - og eftersom du ikke kan dække dig ind under "jeg er ny" herinde, så kan du også tage lidt røg :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du så min smiley...i hope - og et hurtigt tjek på Google havde afsløret Salusansvar som et försäkringsbolag - alternativt havde www.salusansvar.se givet samme svar :) Desuden figurerer Salus også i listen over forsikringsselskaber andetsteds i dette forum - og eftersom du ikke kan dække dig ind under "jeg er ny" herinde, så kan du også tage lidt røg :th2:
lidt røg er hermed taget hehe.. jeg vidste faktisk ikke da jeg skrev.. men nu ved jeg det. nu er forumet så stor mht indlæg fra folk der gerne vil hjælpe er det svært at følge med. jo jo jeg så skam din smiley ... men humørt var ikke lige til smiley med en arbejds dag på 16 timer .... i hope du forstå det too

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flæbehjerne :lol: Sådan er det at være stjerne i SAP verdenen :th2:
SAP =Software Aus Pakistan. SAP =Stop All Production jeg kan snart købe en R1 med ren overarbejde hehe.. go tur til Thailand , husk at drikke noget Singa for mig..., håber jeg har skaffet en R1til du er kommet hjem så vi får hygge MC-tur

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
håber jeg har skaffet en R1til du er kommet hjem så vi får hygge MC-tur
Du ser bare baghjulet af min Triumph ;) Jeg har set en fyr (runel) på en 250'er som næsten holder med..... det er ikke kun størrelsen, men derimod hvor langt knæet kommer mod jorden .... Selvfølgelig skal vi hygge på vores onsdagdsture :):th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du ser bare baghjulet af min Triumph ;):
Kun på motorvejen når hastigheden kommer over de 220+. Ellers er jeg lige ved siden af dig:) :) :) Nu blev cyklen skruet færdig i weekend, så nu kan det kun gå for stærkt med lidt lunere vejr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites