golf 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2010 Lige præsis Lars, grundet de svenske priser på store behandlinger, og kursen. Man skal bare IKKE vælge Michael Månsson i Malmø da han er 40-50% dyrere end andre tandlæger i sverige, den fejl begik jeg desværre og det har kostet mig dyrt Vh Henrik Det er netop også min holdning... når det er så små penge, kan man ligesågodt blive, hvor man er tilfreds. Skal man have lavet en større og dyrere omgang, kan man overveje en svensk. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2010 Lige præsis Lars, grundet de svenske priser på store behandlinger, og kursen. Man skal bare IKKE vælge Michael Månsson i Malmø da han er 40-50% dyrere end andre tandlæger i sverige, den fejl begik jeg desværre og det har kostet mig dyrt Vh Henrik Tja, lad os bare sige jeg er lidt uforstående i det jeg har besøgt flere tandlæger herovre. PT går hele familien hos Michael M, til meget fornuftige priser. Dog var der problemer med FK (forsäkringskassen) som tidligere havde kørt automatisk. Jeg fik e n blanket som jeg langt om længe sendte ind og fik 16 K tilbage på en behandling til 28K. Skal lige siges at af hele familien var det kun mig som have FK problemer.. Måske er de ikke de dygtigste til at håndtere FK, skal ikke kunne sige det.. Vi har ikke haft problemer med pris el kvalitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rød 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2010 Hej der, jeg må godt nok give Golf ret, var hos Michael Månsson i sommers og skulle have lavet en rodbehandling 7383,- sek.kr. var prisen vel og mærke uden krone og gjuten pelare opbygning, kun ren rodbehandling i 3 rodkanaler. Øjj hvor blev jeg skuffet da jeg ringede rundt til 3 andre tandlæger, (da jeg syntes prisen var lige lovlig høj) og fandt ud af at deres priser for samme behandling lå fra 3900-4700 sek.kr. Svaret fra Michael Månsson var: at det var akut, hvilket jeg ikke kunne forstå da havde jeg bestilt tid 4 uger i forvejen. Så mit råd til alle må være hold jer langt væk fra Michael Månsson i Malmø, for han er kun uden på en ting, nemlig at tage røven på dig. /den skuffede Tja, lad os bare sige jeg er lidt uforstående i det jeg har besøgt flere tandlæger herovre. PT går hele familien hos Michael M, til meget fornuftige priser. Dog var der problemer med FK (forsäkringskassen) som tidligere havde kørt automatisk. Jeg fik e n blanket som jeg langt om længe sendte ind og fik 16 K tilbage på en behandling til 28K. Skal lige siges at af hele familien var det kun mig som have FK problemer.. Måske er de ikke de dygtigste til at håndtere FK, skal ikke kunne sige det.. Vi har ikke haft problemer med pris el kvalitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kimnic 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Ny tandlæge Hejsan Jeg har lige oprettet en profil herinde i dag, og har allerede fundet frem til en masse gode tips. Ville ønske jeg havde startet noget før .... Jeg har været hos besøg hos Tandläkare Carina Behrendt, hvor jeg har fået lavet 3 huller a skr. 1200. Forud for behandlingen kiggede hun lige kort på tænderne skr. 650 og tog røntgen skr. 130, mens en assistent fejlagtigt kom til at fjerne tandsten fra undermunden skr. 450... det var åbenbart hygiejneafd's job, hvortil der særskilt skal bestilles tid..... Alt i alt skr. 4830,- HAVDE FORVENTET DET BILLIGERE NU DET VAR I SVERIGE!! Eller har jeg ramt helt ved siden af??. Har ved en fejl modtaget dkr. 520 retur fra region hovedstaden med henvisning til at benytte den svenske forsikringskasse næste gang, hehe, hovsa. Brøs' mig heller ikke synderligt om Carina, men det er jo bare en personlig holdning. Så derfor prøver jeg Ett + ett Tand- & mundhälsan næste gang, efter anbefalinger herindefra, og håber på lidt mere attraktive priser og venlig behandling. Tak for det... jeg krydser fingre :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Hejsan Jeg har lige oprettet en profil herinde i dag, og har allerede fundet frem til en masse gode tips. Ville ønske jeg havde startet noget før .... Jeg har været hos besøg hos Tandläkare Carina Behrendt, hvor jeg har fået lavet 3 huller a skr. 1200. Forud for behandlingen kiggede hun lige kort på tænderne skr. 650 og tog røntgen skr. 130, mens en assistent fejlagtigt kom til at fjerne tandsten fra undermunden skr. 450... det var åbenbart hygiejneafd's job, hvortil der særskilt skal bestilles tid..... Alt i alt skr. 4830,- HAVDE FORVENTET DET BILLIGERE NU DET VAR I SVERIGE!! Eller har jeg ramt helt ved siden af??. Har ved en fejl modtaget dkr. 520 retur fra region hovedstaden med henvisning til at benytte den svenske forsikringskasse næste gang, hehe, hovsa. Brøs' mig heller ikke synderligt om Carina, men det er jo bare en personlig holdning. Så derfor prøver jeg Ett + ett Tand- & mundhälsan næste gang, efter anbefalinger herindefra, og håber på lidt mere attraktive priser og venlig behandling. Tak for det... jeg krydser fingre :th2: Det er ikke specielt meget billigere i Sverige, men lidt. Jeg blev også skuffet første gang jeg var til tandlægen her og fik regningen. Nu kommer det selvfølgelig an på hvilken dansk tandlæge man kommer fra. Der er jo fri prisætning så hvis den tandlæge man har haft før var sindsygt dyr så..... I Sverige fastsætter staten en refrencepris man kan holde sig lidt op ad. Det er dog kun en referencepris, tandlægen må tage hvad han vil. Mener en alm fyldning står til 995 SEK i ref-pris. Hvis så en tandlæge tager 1600 SEK for det så kan man jo overveje om man vil betale det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Hejsan Jeg har lige oprettet en profil herinde i dag, og har allerede fundet frem til en masse gode tips. Ville ønske jeg havde startet noget før .... Jeg har været hos besøg hos Tandläkare Carina Behrendt, hvor jeg har fået lavet 3 huller a skr. 1200. Forud for behandlingen kiggede hun lige kort på tænderne skr. 650 og tog røntgen skr. 130, mens en assistent fejlagtigt kom til at fjerne tandsten fra undermunden skr. 450... det var åbenbart hygiejneafd's job, hvortil der særskilt skal bestilles tid..... Alt i alt skr. 4830,- HAVDE FORVENTET DET BILLIGERE NU DET VAR I SVERIGE!! Eller har jeg ramt helt ved siden af??. Har ved en fejl modtaget dkr. 520 retur fra region hovedstaden med henvisning til at benytte den svenske forsikringskasse næste gang, hehe, hovsa. Brøs' mig heller ikke synderligt om Carina, men det er jo bare en personlig holdning. Så derfor prøver jeg Ett + ett Tand- & mundhälsan næste gang, efter anbefalinger herindefra, og håber på lidt mere attraktive priser og venlig behandling. Tak for det... jeg krydser fingre :th2: Kan give dig lidt priser for Ett+Ett, har lige fået slutregningen for alle mine behandlinger : Undersøgelse inkl røntgen: 610 sek Fyldning af 2 sider på kindtand (den ene var en flækket tand til og med): 1200 sek pr tand eksl tilskud Krone i plastisk, klinikfremstillet: 2100 sek. Fyldning af 2 sider fortand/hjørnetand: 1000 sek Bedøvelse: 0 sek (total i orden) Tandrensning: 400-510 sek (er lidt uklart hvilket at de to beløb det er, da jeg fik hele omgangen inkl alt og undervisning at børste tænder hehe, og fik 300 kr. i tilskud fra HK hvad det så end er) Udtrækning af visdomstand: 1000 sek (er overrasket over den høje pris, for noget så simpelt. Men det var smertefri og efterfølgende betændelsesfrit) Alt i alt har jeg betalt knap 11.000 sek dernede siden oktober 2009 og til nu - havde rigtig meget der skulle laves desværre efter 2½-3 år uden tandlæge. Men sammenligner jeg priser med min gamle tandlæge i DK, har jeg sparet i omegnen af 4000-5000 DKK. Og alt behandling har været smertefri, selv kronen i plastik som indebar næsten 30 % af min tand skulle bores ud, foreløb uden det mindste smerte andet end det meget lille prik da bedøvelsen skulle ligges. Det samme med min flækket tand, hvor der skulle bores rigtig tæt ind til nerven foregik uden jeg mærkede det mindste. Og jeg er en meget stor pivskid, når det kommer til smerte i mine tænder. Jeg har brugt Kent Persson dernede, behaglig og hyggelig ældre herre. Min kollega har gjort brug af Ibrahim Ioseinov dernede, og han har også fået varme anbefalinger. Om de er de billigste ? sikkert ikke. Men når de lover smertefri behandling, så leverer de satme varen! og det er en rigtig hyggelig atmosfære syns jeg, :-) Manden kan bedøve helt ned til 2-3 tænder af gangen, istedet for det halve af din mund, som min gamle tandlæge. Hvilket gør jeg kan tage på job bagefter uden at ligne et savlende monster. Ved at min kollega har sparet omkring 15.000 dkk på implantater dernede, sammenlignet med hendes danske tandlæge. Så noget må der være at spare. Men generelt vil en tandrensning være dyrer i SE end i DK af en eller anden årsag. Men alt andet arbejde er altså billigere, syns jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Jeg fik lavet en rodbehandling .-- Pris 2000.- Sek. Hos en der hedder Cindy som bor ved siden af leon schatz ( stortorget 25 malmø ) . Mener hun hedder holm til efternavn., og det var ink Røngen Og så er bedøvelse gratis i sverige, det fik jeg at vide. Hun er vel og mærke også udannet kigrug, så hun har godt tjek på det og er rigtig god til folk med tandlægeskræk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pipi 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2010 Pas pÅ tandlæge michael månsson i malmø Hejsan alle, Jeg har haft den ubehagelige oplevelse at være til tandlæge hos Michael Månsson i Malmø, det skulle jeg aldrig ha' gjordt Manden er fuldstændig penge-syg og tænker kun på at rippe dig for så meget så muligt. Nå men, historien er at jeg skulle have lavet en rodbehandling i den bagerste kindtand, det hele starter fint, tanden bliver renset og gjordt klar til selve rodbehandlingen, slut for den dag og ud til kasse 1. 2600,- svenske kr. WHAT tænkte jeg 2600,- for at rense tanden? Okay måske var resten af behandlingen ikke så dyr tænkte jeg og fik en ny tid 2 uge senere, det skulle jeg ikke have gjordt for da jeg kom tilbage og fik prisen på resten af arbejdet, gik jeg chok alt i alt 10200,- svenske kr. uden krone som skulle på bagefter (4200,- svenske kr.) Det kunne jeg simpelt hen ikke klare økonomisk så jeg afbrød og sagde det som det var, og så blev Michael Månsson godt nok sur og sagde at jeg skulle betale for den 1½ timer han havde sat af, okay okay sagde jeg hva koster det og tænkte måske 300,- ligesom et afbestilnings gebyr men nej Michael Månsson ville have 3000,- svenske kr. føj for en klam karl jeg blev sgu lidt bange for ham. Så til alle jer derude som leder efter en tandlæge i Sverige hold jer langt væk fra Michael Månsson for han er kun ude efter jeres penge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2010 Frygtelige historier man hører... Men hvad er moralen? Få på skrift hvad det koster! Ligesom man er nødt til at gøre med håndværkere, automekanikere og andre plattenslagere! (ikke at de alle er plattenslagere men ufatteligt mange af dem er) Hos Smile tandklinikerne er det helt standard procdure at du får en papir hvor det står på præcist hvad det koster. De går ikke igang før de har givet dig papiret i hånden og du har set hvad det koster. Jeg er ovenud tilfreds med Smile-klinikkerne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
pipi 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 Pas på Michael Månsson I Malmø Der er ingen morale.... Dette er blot en advarsel. Michael Månsson reklamere i Metro med at der er over 40% rabat på tandlægeregningen hos ham, dette er en stor fed løgn, fandt jeg ud af og vil bare advare andre mod at bruge ham, ydre mere skriver han at der er gratis konsultation til nye kunder dette er også en stor fed løgn, der skulle jeg betale 945,- svenske kr. og for at vide at jeg kunne få en gratis undersøgelse af mine tænder når han var færdig med at lave dem Hva fanden skal jeg bruge det til når han lige har lavet hele munden på mig Men som sagt manden er jo pengegrisk og syg i hovedet så hva andet kan man forvente /take care out there Frygtelige historier man hører... Men hvad er moralen? Få på skrift hvad det koster! Ligesom man er nødt til at gøre med håndværkere, automekanikere og andre plattenslagere! (ikke at de alle er plattenslagere men ufatteligt mange af dem er) Hos Smile tandklinikerne er det helt standard procdure at du får en papir hvor det står på præcist hvad det koster. De går ikke igang før de har givet dig papiret i hånden og du har set hvad det koster. Jeg er ovenud tilfreds med Smile-klinikkerne! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bibsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2010 Dårlige oplevelser hos Michael Månsson Hej Jeg har også dårlige oplevelser med Michael Månsson. Jeg skrev til ham og bad om tid til FÅ ET TILBUD på to kroner. Heldigvis havde han tid til starte op, da jeg kom derover, ja faktisk 2 tider samme dag, så jeg kunne gå en tur ml behandling og komme tilbage til næste tid, hvor jeg så også ville få tilbudet på skrift; det fik jeg efter han havde været i gang med begge tænder som nu pludselig havde så meget karries (Det havde den danske tandlæge ikke set..) at de skulle bores helt ud og bygges op mm. Tilbuddet blev 16000, det var lige mere end jeg havde regnet med! Oveni kom der så 2600 for akutbehandling?! øh der var intet akut... tilgengæld var behandlingen vildt ubehagelig og han var meget voldsom. Jeg tænkte at nu var skaden sket og så kunne han lige så godt lave videre.. Endte med at betale ca 20000 og mange detajler i behandlingen senere er jeg tilbage i dk hos min søde og rare tandlæge, som set i lyset af MM er billig. Han laver nu halvdelen af det jeg opindeligt sku have lavet.. Overvejede at tage over og klage direkte på klinikken, men ærlig talt var jeg hunderæd for manden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Har lige fået lavet et hul i Limhamn. Pris 750,-. Er det ikke i overkantan eller hvad har i andre betalt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Har lige fået lavet et hul i Limhamn. Pris 750' date='-. Er det ikke i overkantan eller hvad har i andre betalt ?[/quote'] Det er da billigt ? - betaler 1200 sek pr. hul, som jeg også syns er billigt sammenlignet med min gamle danske tandlæge :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2010 Måske er der bare for længe siden at jeg har fået lavet noget i Danmark, for jeg mener da ikke at jeg gav så meget, men måske .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
golf 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2010 Godt nyt!!! Så er der godt nyt til alle der skal til tandlægen i Malmø for første gang, Per Krasse hedder han og bor, Sankt Göransgatan 5C i Malmø, fra malmø central tager man bus nr. 4 mod Limhamn, ca. 20 min. efter står man hos Per. Det kan godt være at der er mange gode/dygtige tandlæger i Malmø, men jeg begyndte desværre hos Michael Månsson (alt for dyr og ubehagelig) men har nu fundet en der er rigtig god også med prisen. Det jeg tror det drejer sig om er at få anbefallinger fra andre, når det nu er første gang man krydser sundet for at få lavet sine tænder, og der er rigtig mange gode og billige tandlæger i Malmø, men man skal alligevel snakke med andre først så man ikke falder i klørene på de griske. Hilsen den glade :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rica 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2010 til solsikke: hvem er din danske tandlæge? :) 317 for kontrol og rens er billigt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solsikke80 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2010 www.jancramer.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zaphyr 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2010 Jeg har tilbragt mange timer i stolen hos Ibrahim på Ett + Ett, og kan kun give mine varmeste anbefalinger. Faktisk er han nu vores familietandlæge, til og med vores lille datter kan nemt holde ud den årlige undersøgelse hos ham :D Om det er specielt billig ved jeg ikke, men jeg betaler gerne ekstra for god service! Om man vil have det billigt skal man vel tage en sådan tur med bus til Polen, har jeg hørt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cme 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2011 Jeg har også været hos Ibrahim hos Ett+Ett, på baggrund af hvad jeg læste her på sunddebat. Han er virkelig en god tandlæge med stort overskud og er perfektionist, hvilket er at ønske når man er hos tandlægen. Har været til en del behandlinger deroppe og han er ALTID glad og venlig og giver den bedste behandling man kan ønske. Klar anbefaling herfra. Mht. prisen syntes jeg slet ikke det var galt, men det er også begrænset hvad jeg har at sammenligne med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emma Carlsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2012 Det samme kan siges om Tandlægerne i Fiolstræde Hejsan alle, Jeg har haft den ubehagelige oplevelse at være til tandlæge hos Michael Månsson i Malmø, det skulle jeg aldrig ha' gjordt Manden er fuldstændig penge-syg og tænker kun på at rippe dig for så meget så muligt. Nøjagtig det samme kan siges om Tandlægerne i Fiolstræde, hvis man skulle tænke på at finde et sted i DK at få lavet sine tænder. Virkelig uheldigt og ubehageligt OG DYRT at rende på sådan nogle kvaksalvere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2012 Min kone har lige fået at vide at hun måske skal have et implantat, og fik en pris på 25.000 SEK... er det ikke helt hen i vejret, når det endda er efter tilskud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2012 Hvis det kun er ét implantat som skal sættes i og der ikke skal lave noget særlig kæbeopbygning, så virker det dyrt... Kan kun anbefale http://www.tandhalsan.se/.... Prøv at få et tilbud fra dem.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites