Persson 10 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2007 Nu ved jeg ikke om det lige hører under kultur Højdepunktet for den moderne pop musik er nu nået, flot præsenteret i en musik video der er værdig til de gyldne palmer. http://www.kjendis.no/2007/03/07/494244.html Alt herefter må siges at være udtryk for en degenererende plakiati. (det skal dog siges at video'en faktisk ikke er helt dårlig hvis den bliver ledsaget af f.eks. In Flames 'Come Clarity') Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 go boobs, go boobs.. damn det er dårlig popmusik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 *brrr*...jeg...*skrzzzt*....kan kun sige *ØRL* Hvad får en så flot pige (med et vægtproblem placeret på den øvre overkrop:lol:) til at lave sådan noget...L***!!? ...nå ja. Penge, selvfølgelig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Arlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Jeg synes egentlig det var en meget god sang med en vedkommende tekst... Når man altså bare skruer helt ned for lyden! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Hallo drenge!! Hvad sker der for jer? Hun har da nogle go'e nødder! (Hvad hedder det forresten på svensk?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Hun har da nogle go'e nødder! (Hvad hedder det forresten på svensk?) Hvorfor? Hedder det da sådan på dansk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Holly Molly - hun er jo helt vild . Det skal en god gang ironi til for at synge sådan en sang! Mener hun det derimod seriøst, så er planeten i fare Men, der var noget mærkeligt i videoen!! Hendes bryster ændrer jo størrelse! Omkring 1:50 fremme i videoen, hvor hun vasker en heldig bil, har hun en blå top på som brysterne ikke fylder ud i samme ekstreme grad som i andre scener i videoen!! Hun må jo bruge tape, garnøgler eller sin lillebrors tennissokker for at fremhæve attributterne! Muligvis alle tre ting på en gang, at dømme efter størrelsen! Men hun kan nok ikke smadre øl dåser som i denne video: http://www.youtube.com/watch?v=pyGEzl_kbD0. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 *brrr*...jeg...*skrzzzt*....kan kun sige *ØRL* Hvad får en så flot pige (med et vægtproblem placeret på den øvre overkrop:lol:) til at lave sådan noget...L***!!? ...nå ja. Penge, selvfølgelig... meget lav ''föräldrapenning'' tvinger ammende mødre ud af huset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 2 min 47 sek jeg aldrig får igen.................. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 Beatet er faktisk ganske udenmærket Hun ser da meget sød ud. MEEEEN teksten stinker! Lene Alexandra selv har tidligere uttalt at singelen er hennes betaling for å ha jobbet gratis som Christers assistent i det nå nedlagte plateselskapet C+C Records Hvorfor mon pladeselskabet nu er nedlagt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites