MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet March 10, 2007 Hejsa Jeg har en mobil, som ikke er simlåst. Jeg har brugt den til mit svenske nummer og vil nu bruge mit danske 3 kort i den, men det kan ikke lade sig gøre. Er simkort også låst eller ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Nå men... Den telefon jeg forsøgte at bruge, understøtter ikke 3 teknologi. derfor fungere et 3 simkort ikke i den. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Nå men... Den telefon jeg forsøgte at bruge' date=' understøtter ikke 3 teknologi. derfor fungere et 3 simkort ikke i den.[/quote'] Jeg har en 3 mobil hvor der sidder et ikke 3 sim kort i!! show me yours and I'll show you mine:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Jeg har en 3 mobil hvor der sidder et ikke 3 sim kort i!! show me yours and I'll show you mine:) Jep, men du kan åbenbart ikke gøre det omvendt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Jep' date=' men du kan åbenbart ikke gøre det omvendt.[/quote'] Ja det ved jeg sgu da godt, men jeg siger jo hvis du har en ok anden alm mobil så kan vi jo bytte!!!!!!...... min ligger bare hjemme med et svensk taletidskort i... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Ja det ved jeg sgu da godt, men jeg siger jo hvis du har en ok anden alm mobil så kan vi jo bytte!!!!!!...... min ligger bare hjemme med et svensk taletidskort i... God damn, jeg er ikke så hurtig... Hvad er det for en mobil ?? Min er en SonyEricsson .... model...øh... den er rød, og 3 måneder gammel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Min er en SonyEricsson .... model...øh... den er rød' date=' og 3 måneder gammel[/quote'] Hehe, du lyder som en kvinde der skal fortælle hvilken bil hun kører i Din mobil er en K610i :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 HRMF!!! Tal pænt du, Toft! Vi er vel ikke alle dumme blondiner :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Hehe, du lyder som en kvinde der skal fortælle hvilken bil hun kører i Din mobil er en K610i :th2: Her kan jeg så supplere op med at K610i understøtter 3G... :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Her kan jeg så supplere op med at K610i understøtter 3G... :o Jep, og lige præcis derfor kan man ikke bruge simkortet i en mobil der ikke understøtter 3G. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Så vidt jeg forstod skulle du bruge dit danske 3-simkort i din røde mobil, en K610i, ikk'? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Så vidt jeg forstod skulle du bruge dit danske 3-simkort i din røde mobil' date=' en K610i, ikk'?[/quote'] Nej nej :) Jeg vil bruge mit 3simkort i en anden mobil end den K610i som jeg allerede har. Jeg syntes K610i er en SKOD telefon, så jeg ville bruge min K510i, men da den ikke understøtter 3 teknologien, så kan man ikke bruge simkortet i den. Forvirringen er total Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Nej nej :) Jeg vil bruge mit 3simkort i en anden mobil end den K610i som jeg allerede har. Jeg syntes K610i er en SKOD telefon, så jeg ville bruge min K510i, men da den ikke understøtter 3 teknologien, så kan man ikke bruge simkortet i den. Forvirringen er total Oki, jeg er med... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 alternativt har jeg en LG u300 fra 3 i dk til at ligge. Den kan du få for 150 dkr hvis det er noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Total griner tråd.....har ikke noget klogt at sige......udover.....hmmmm...nå ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites