Jump to content
MC Manden

3 simkort i ny mobil

Recommended Posts

Guest Trine
Nå men... Den telefon jeg forsøgte at bruge' date=' understøtter ikke 3 teknologi. derfor fungere et 3 simkort ikke i den.[/quote'] Jeg har en 3 mobil hvor der sidder et ikke 3 sim kort i!! show me yours and I'll show you mine:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Jep' date=' men du kan åbenbart ikke gøre det omvendt.[/quote'] Ja det ved jeg sgu da godt, men jeg siger jo hvis du har en ok anden alm mobil så kan vi jo bytte!!!!!!...... min ligger bare hjemme med et svensk taletidskort i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det ved jeg sgu da godt, men jeg siger jo hvis du har en ok anden alm mobil så kan vi jo bytte!!!!!!...... min ligger bare hjemme med et svensk taletidskort i...
God damn, jeg er ikke så hurtig... Hvad er det for en mobil ?? Min er en SonyEricsson .... model...øh... den er rød, og 3 måneder gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min er en SonyEricsson .... model...øh... den er rød' date=' og 3 måneder gammel[/quote'] Hehe, du lyder som en kvinde der skal fortælle hvilken bil hun kører i :laugh: Din mobil er en K610i :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så vidt jeg forstod skulle du bruge dit danske 3-simkort i din røde mobil' date=' en K610i, ikk'?[/quote'] Nej nej :) Jeg vil bruge mit 3simkort i en anden mobil end den K610i som jeg allerede har. Jeg syntes K610i er en SKOD telefon, så jeg ville bruge min K510i, men da den ikke understøtter 3 teknologien, så kan man ikke bruge simkortet i den. Forvirringen er total :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej nej :) Jeg vil bruge mit 3simkort i en anden mobil end den K610i som jeg allerede har. Jeg syntes K610i er en SKOD telefon, så jeg ville bruge min K510i, men da den ikke understøtter 3 teknologien, så kan man ikke bruge simkortet i den. Forvirringen er total :rolleyes:
Oki, jeg er med...:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites