Jump to content
coolio

online tegning af bil forsikring

Recommended Posts

hejsa jeg har lige tegnet en online bilforsikring hos M bilforsikring, og bad om at den skulle virke fra den 10marts, men har jo ikke betalt en krone endnu!, kan jeg være sikker på i tilfælde af evt skade, at den så osse dækker selvom jeg jo intet har betalt endnu!, får jo nok regningen man eller tirsdag, men indtill da ville jo gerne ud og cruise lidt inden da. på forhånd tak for evt svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du får ikke lov til at påställe bilen før forsikringen er gyldig. Men ja, den dækker fra den dato du har aftalt med forsikringen - går ud fra at du har modtaget en bekræftelse på den?
jeps har modtaget en email bekrætigelse på den, det er så nok?, lyder jo godt, tak for svaret, skulle bare lige være helt sikker:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Jeg brugte også M-Forsikring, da jeg købte min første svenske bil. Der gik vist nogle dage inden jeg fik regningen. Men jeg mener du kan gå ind på vv.se og et sted taste reg.nr ind på din bil, så kan du vist se om bilen er forsikret. Hvis du har bestilt/fået nye kontrolmærker, kan du være sikker på forsikringen dur. Jeg fik brev om at jeg ikke kunne få nye kontrol mærker idet, det ikke havde reg at der var forsikring på bilen. Skrev så til M, så gik det er par dage så kunne jeg få mine mærker. Har været udemærked tilfreds med M. Det er billigt og man kan lave det meste online :) M har/haft en fordom for blød hat osv osv. men mange unge har idag også M. De har også vejhjælp for 179kr pr år og man får deres Motorblad osv. -Claus-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites