Jump to content
Tomcat

Rigtige datoer og tider på sunddebat

Recommended Posts

Mens jeg sad og skrev på sunddebat tænkte jeg lidt om det kunne betale sig for administratoren og sætte dato og klokkeslet rigtigt på serveren? ;)
Du er godt klar over at du selv skal huske at sætte din tidszone på din profil, ikke!? ;) Mit ur går fint....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sjoveste er at når jeg poster et emne, står den til 2005 og når du gør står den på 1971. Jeg må modtage beskeder fra fortiden ;) Jeg tror sku vi har opfundet tidsmaskinen her på sunddebat :) Hvem sender videnskabelige artikler rundt? :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiden står fint i min forum profil og som du kan se på mit vedhæftede billede står min tid lokalt på pc'en også ok. Den står iøvrigt til at hente tiden fra en timeserver.
Jeg sync´er selv fra dk.pool.ntp.org, og har sat min tid på profilen til GMT +1, og alt ser fint ud. Jeg kan ikke lige se at serveren skulle have fejl - så ville der nok være en del andre der havde råbt op også (jeg har selv haft problemet med tiden før, og dér var det GMT-settings der skulle rettes. Prøv at sætte den til GMT+8-->log ud-->log ind-->ret tid-->log ud-->log ind, og se om det har ændret sig) Min tilmeldingsdato, derimod...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det sjoveste er at når jeg poster et emne' date=' står den til [b']2005 og når du gør står den på 1971. Jeg må modtage beskeder fra fortiden ;) Jeg tror sku vi har opfundet tidsmaskinen her på sunddebat :) Hvem sender videnskabelige artikler rundt? :rolleye:
Er du træt, Tom? ;) (hint: tilmeldingsdato)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der kan man se. Det er da også forvirrende at det står i venstre side. :rolleye: Normalt står alt relevant information til højre
Kinesisk afstamning? :D Sov godt når du når så langt - og så snakker vi ikke mere om dét :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites