Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet March 8, 2007 Mens jeg sad og skrev på sunddebat tænkte jeg lidt om det kunne betale sig for administratoren og sætte dato og klokkeslet rigtigt på serveren? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Mens jeg sad og skrev på sunddebat tænkte jeg lidt om det kunne betale sig for administratoren og sætte dato og klokkeslet rigtigt på serveren? ;)Du er godt klar over at du selv skal huske at sætte din tidszone på din profil, ikke!? ;) Mit ur går fint.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Hej Gio Den står skam fint.. F.eks kan jeg fortælle at dit indlæg er oprettet d. 08-12-1971. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Noget er fishy....dit indlæg har fin rigtig tid hér. Du skal vist kigge lokalt efter problemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Tiden står fint i min forum profil og som du kan se på mit vedhæftede billede står min tid lokalt på pc'en også ok. Den står iøvrigt til at hente tiden fra en timeserver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Det sjoveste er at når jeg poster et emne, står den til 2005 og når du gør står den på 1971. Jeg må modtage beskeder fra fortiden ;) Jeg tror sku vi har opfundet tidsmaskinen her på sunddebat :) Hvem sender videnskabelige artikler rundt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Tiden står fint i min forum profil og som du kan se på mit vedhæftede billede står min tid lokalt på pc'en også ok. Den står iøvrigt til at hente tiden fra en timeserver.Jeg sync´er selv fra dk.pool.ntp.org, og har sat min tid på profilen til GMT +1, og alt ser fint ud. Jeg kan ikke lige se at serveren skulle have fejl - så ville der nok være en del andre der havde råbt op også (jeg har selv haft problemet med tiden før, og dér var det GMT-settings der skulle rettes. Prøv at sætte den til GMT+8-->log ud-->log ind-->ret tid-->log ud-->log ind, og se om det har ændret sig) Min tilmeldingsdato, derimod... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Det sjoveste er at når jeg poster et emne' date=' står den til [b']2005 og når du gør står den på 1971. Jeg må modtage beskeder fra fortiden ;) Jeg tror sku vi har opfundet tidsmaskinen her på sunddebat :) Hvem sender videnskabelige artikler rundt? Er du træt, Tom? ;) (hint: tilmeldingsdato) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Puha.. det blev jeg straffet hårdt for. Systemet fjernede alle mine "Nye emner" i brugerprofilen. Udover det lykkes det ikke at ændre tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Kan man ikke få systemet til at fastsætte dato. så den tager server tid i stedet og sætter ind i artiklen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Kan man ikke få systemet til at fastsætte dato. så den tager server tid i stedet og sætter ind i artiklen.Tom...kig på den røde firkant... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Ja.. er rigtig træt. Har været på arbejde i dag. Derefter gik turen til Niels Brock. Parapler og linære funktioner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Der kan man se. Det er da også forvirrende at det står i venstre side. Normalt står alt relevant information til højre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Der kan man se. Det er da også forvirrende at det står i venstre side. Normalt står alt relevant information til højreKinesisk afstamning? :D Sov godt når du når så langt - og så snakker vi ikke mere om dét :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Jeg spiste faktisk Daloon her forleden.. måske er det dem der fik mig til at tænke den anden vej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites