Jump to content
koustrup

Vin-Aften??

Recommended Posts

Status: Jeg er lige ved at få lokale på plads med foreningen, og så snart det er gået i orden - fastllægger vi en dato. Vin programmet bliver nok fra italien, muligvis australien - men vigtigst af alt så kommer P** P***** muligvis og fortæller os lidt om dem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vin programmet bliver nok fra italien' date=' muligvis australien - men vigtigst af alt så kommer P** P***** muligvis og fortæller os lidt om dem ;-)[/quote'] Aah.. Italien.. Barolo, Amarone, Brunello.. nam nam.. :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Basse, jeg bor også i Helsingborg - vi kan da bare tage toget :) /Brian
hehe det tænkte jeg ikke lige over - er vist blevet lidt magelig med alderen *G* Men jow - tog er helt klart en mulighed. /Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vin programmet bliver nok fra italien' date=' muligvis australien - men vigtigst af alt så kommer P** P***** muligvis og fortæller os lidt om dem ;-)[/quote'] Australien: Wolf Blass.....mums....:th2: mangler der ikke 2 stjerner i efternavnet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bagheera og jeg synes det lyder rigtig godt - er lidt forfaldne til Italienske vine :love: - så hvis datoen passer' date=' tager vi gerne en overnatning i Malmö (Oxie ;) )[/quote'] Vi skal nok holde gæsteværelset frit - så kan vi jo altid dele en taxa hjem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pia PropMø?..eller...hallo...ikke så hemmelighedsfuld' date=' du :laugh:[/quote'] Jeg kan sige at han hedder Palle, og mere får du ikke afvide før det ligger sikkert ;-) Hold da op med deltagere - jeg regner med svar fra foreningen i morgen (mandag) evt. tirsdag - så laver vi en lille afstemning og ser hvilken dato der passer folk bedst :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Såfremt at der er 7-8 stykker som MIN. der er intersseret, ville jeg stablet noget op. Pris. omkring 250 kr. pr. person (8-10 GODE vine, samt muligvis "dansker mad" til :-))
Claus og jeg vil også gerne deltage, hvis datoen passer. Super initiativ :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Må man også gerne komme hvis man ikk kender til vin' date=' men godt kan lide dansk mad, og godt kan lide selskab :D[/quote'] Bestemt - du kan lære noget om vinen :-) Foreningen vil ikke låne deres lokale ud til sådanne noget:eek: Så jeg skal lige finde nogle andre lokaler....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du stiller da bare din egen bolig til rådighed - så skal vi nok kommme og trashe stedet :D Har i ikke et fælleshus, der hvor du bor ? beboerhus mv. som man kan låne til fester og den slags. Så skriver du jo bare at du gerne vil låne det, pga. en familliefest eller lign. ?`:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du stiller da bare din egen bolig til rådighed - så skal vi nok kommme og trashe stedet :D Har i ikke et fælleshus, der hvor du bor ? beboerhus mv. som man kan låne til fester og den slags. Så skriver du jo bare at du gerne vil låne det, pga. en familliefest eller lign. ?`:D
He he, så meget plads har jeg ikke lige.... :-) Desværre....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold da helt op - vi er oppe på 35 interesseret :-) Jeg har fået et par PB mht. folk som vil undersøge mulighederne for et sted vi kan være - og så snart det ryger på plads har vi også en dato :-)
Ligger der ikk et fælleshus agtigt i Annestad (til dem som helt sikkert bor i Annestad)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Såfremt at der er 7-8 stykker som MIN. der er intersseret, ville jeg stablet noget op. Pris. omkring 250 kr. pr. person (8-10 GODE vine, samt muligvis "dansker mad" til :-))
:D Hold da op.. 35 indtil videre.... Der skal da efterhånden købes nogle flasker :th2: Det må da være det arrangement med flest tilmeldte i øresundsdebattens historie.......:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites