Jump to content
koustrup

Vin-Aften??

Recommended Posts

åhhh det er vine, ja sikke en viden jeg har om vin... wuhuu, tror sku ikk engang at jeg kan 1 enkelt mærke i hovedet haha
Det kan du sagtens, den der "rødvin" er ret kendt :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ps. du skulle vel aldrig ha passito di pantelleria liggende ved siden af også vel ? :)
Jo da... selvfølgelig har jeg det... både ved siden af, over og under... :th2: Pantelleria er på liste over must-see-locations, netop pga. deres Passito'er... Min yndlingsproducent er da også nævnt i mit indlæg med tema-idéer. Nogen speciel producent/label du tænker på? :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ har jeg fået talt med vores fælleslokaleudlejningsansvarlige :laugh: Vi (dvs. jeg, som medlem) kan leje lokalet formedelst 500 SEK i et døgn fra kl. 12 til 12. I weekenden må vi larme til kl. 01.00, på hverdage til kl. 22.00. Der er et rimeligt udstyret køkken, tallerkener, bestik, opvaskemaskiner m.m. men ordentlige vinsmagningsglas skal vi selv have med. Der er masser af borde og stole. Og så skal vi selvfølgelig selv gøre rent efter os og sørge for at lokalerne er i pæn stand efterfølgende - dette er MEGET VIGTIGT og nej, jeg har ikke tænkt mig at gøre det alene... men gerne som del af et "cleaning squad"! Så mangler vi bare et par datoer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle der er interesseret bedes seneste 10. Maj kl. 12.00 tilkende give om de har mulighed for at deltage 19. Maj kl. 18.30 Såfremt at vi bliver over de 25 deltager, vil prisene være 200 kr. pr. person - dette er for mad (lavet af proff. kok, diverse vine fra italien, samt fortælle om disse af en kendis (som har forstand på det)).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... og hvordan er det så lige man tilmelder sig i kalenderen :confused: ???
Hvis ellers Koustrup havde sat arrangementet rigtigt op i kalenderen, så havde der været en mulighed for at vælge at man ville deltage i arrangementet. Derved fremkommer en liste over folk der har sagt ja tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tyder ikke på at den 19. Maj passer ind i kalenderen hos så mange (Der er næsten ingen som har reageret i tråden her, på PM eller på mail). Jeg har desværre ikke selv mulighed for at lægge noget længere frem i tiden af personlige årsager. Da dette har været det arrangement som der har været størt interesse for (hvertifald inden der skulle falde tilmeldinger) - Så vil jeg gerne videre bringe kontaken til diverse folk, såfremt der skulle være andre som har lyst til at arbejde med dette længere frem i tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites