biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 åhhh det er vine, ja sikke en viden jeg har om vin... wuhuu, tror sku ikk engang at jeg kan 1 enkelt mærke i hovedet haha Det kan du sagtens, den der "rødvin" er ret kendt :D :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Det kan du sagtens' date=' den der "rødvin" er ret kendt :D :D[/quote'] Den har jeg vidst ikke smagt... kender kun den der hvidevin, fra hvidovre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Misty 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 ps. du skulle vel aldrig ha passito di pantelleria liggende ved siden af også vel ? :) Jo da... selvfølgelig har jeg det... både ved siden af, over og under... :th2: Pantelleria er på liste over must-see-locations, netop pga. deres Passito'er... Min yndlingsproducent er da også nævnt i mit indlæg med tema-idéer. Nogen speciel producent/label du tænker på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 SÅ har jeg fået talt med vores fælleslokaleudlejningsansvarlige Vi (dvs. jeg, som medlem) kan leje lokalet formedelst 500 SEK i et døgn fra kl. 12 til 12. I weekenden må vi larme til kl. 01.00, på hverdage til kl. 22.00. Der er et rimeligt udstyret køkken, tallerkener, bestik, opvaskemaskiner m.m. men ordentlige vinsmagningsglas skal vi selv have med. Der er masser af borde og stole. Og så skal vi selvfølgelig selv gøre rent efter os og sørge for at lokalerne er i pæn stand efterfølgende - dette er MEGET VIGTIGT og nej, jeg har ikke tænkt mig at gøre det alene... men gerne som del af et "cleaning squad"! Så mangler vi bare et par datoer.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 Super Pernille, hvor er det lækkert :-) hvad siger folk til den 19. Maj 2007???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 hvad siger folk til den 19. Maj 2007???? Uheldig dag, men skal da se om jeg ikke kan rette mig ind efter det (der er jo Bikemeet i Roskilde, meeeen ... god vin og hyggeligt selskab tæller jo også højt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 19 maj passer fint ind hér. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 No go for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 den 19. maj er finno for undertegnede - generelt er jeg frisk på alle datoer som ligger mere end 3 uger (ok, 14 dage LOL) ud i fremtiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 19 maj! Der er George Michael i Århus den aften så No Go for mit vedkommende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 Vi kan desværre ikke 19. maj - øv - men ønsker jer en god og velsmagende aften. Håber det bliver muligt en anden gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Vi (Bagheera og mig) vil gerne deltage den 19. maj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Alle der er interesseret bedes seneste 10. Maj kl. 12.00 tilkende give om de har mulighed for at deltage 19. Maj kl. 18.30 Såfremt at vi bliver over de 25 deltager, vil prisene være 200 kr. pr. person - dette er for mad (lavet af proff. kok, diverse vine fra italien, samt fortælle om disse af en kendis (som har forstand på det)). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 hov.. jeg havde slet ikke set der var kommet en dato ud.. nå, men jeg kan godt d. 19. maj. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Opret en event i kalenderen og lad folk melde sig til dér - og så ser vi hvor mange der kan komme den 19!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Opret en event i kalenderen og lad folk melde sig til dér - og så ser vi hvor mange der kan komme den 19!? Du er sku også så smart Gio :-) Det er gjort EDIT: Kan man ikke edit`e i kalenderen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 EDIT: Kan man ikke edit`e i kalenderen?Tilsyneladende ikke. Hør Steen ad.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
irode 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Opret en event i kalenderen og lad folk melde sig til dér - og så ser vi hvor mange der kan komme den 19!? ... og hvordan er det så lige man tilmelder sig i kalenderen ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 ... og hvordan er det så lige man tilmelder sig i kalenderen ???Hvis ellers Koustrup havde sat arrangementet rigtigt op i kalenderen, så havde der været en mulighed for at vælge at man ville deltage i arrangementet. Derved fremkommer en liste over folk der har sagt ja tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anja 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Den 19. maj passer perfekt i vores kalender - så vi vil gerne tilmelde 2 :) Vi glæder os allerede! Søren og Anja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2007 Det tyder ikke på at den 19. Maj passer ind i kalenderen hos så mange (Der er næsten ingen som har reageret i tråden her, på PM eller på mail). Jeg har desværre ikke selv mulighed for at lægge noget længere frem i tiden af personlige årsager. Da dette har været det arrangement som der har været størt interesse for (hvertifald inden der skulle falde tilmeldinger) - Så vil jeg gerne videre bringe kontaken til diverse folk, såfremt der skulle være andre som har lyst til at arbejde med dette længere frem i tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites