thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2007 Nej det tror jeg ikke det er.. tror faktisk at den årlige julefrokost har tiltrukket flere.. der var jo bare ikke nogen dette år.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Bringer lige denne op til overfladen. Hvad er status? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Hvad er status? status er pt. at vin, vin-fortæller + kok er på plads. Der bliver mulighed for at købe biletter med & uden med (dem med, er selvfølelig med anden vin til maden :) ). pt. er der 3-4 stykker herinde fra som ville undersøge mht. lokaler, og dem afventer jeg respons for, da det faktisk er det eneste som mangler før vi kan fastlægge sted og dato. Men dejligt med så stor tilslutning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 status er pt. at vin, vin-fortæller + kok er på plads. Der bliver mulighed for at købe biletter med & uden med (dem med, er selvfølelig med anden vin til maden :) ). pt. er der 3-4 stykker herinde fra som ville undersøge mht. lokaler, og dem afventer jeg respons for, da det faktisk er det eneste som mangler før vi kan fastlægge sted og dato. Men dejligt med så stor tilslutning. Nøøøøøøøøøøøøøøjjjjj hvor vi er spændte på om vi kan når datoen meldes ud, for vi vil rigtig gerne med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Nøøøøøøøøøøøøøøjjjjj hvor vi er spændte på om vi kan når datoen meldes ud' date=' for vi vil rigtig gerne med.[/quote'] Det lyder dejligt Jette, og med den store interesse der har været - tror jeg sågar at vi kan holde 2 forskellige (så alle kan deltage) - men det ser vi på til den tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2007 Er også med på aftenen såfremt datoen nogenlunde lige stemmer overens med kalenderen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2007 Hmm.. God vin... Dygtig kok... Hopper lige med på en lytter og håber der kommer en dato der passer ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Har spurgt i vores forsamlingshus, men de er ikke interesseret i at huse os :-( håber der er mere held andetsteds.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Jeg syntes at det er lidt ærgeligt at med så godt et arrangement og en sådan stor tilslutning at det hele kan gå i hårknude fordi der ikke er nogle steder at være... Jeg holdt det gerne men i en 2 vær på 53 m2 ville det nok knibe med plads til 37 mennesker og der er heller ikke noget fælleshus her i bygningen!! Men så kan det jo så bare konverteres til en grillfest med god rødvin i det snart meget varme sommervejr?? Og så kunne det være at nogle ville lægge have til??? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Men så kan det jo så bare konverteres til en grillfest med god rødvin i det snart meget varme sommervejr?? Og så kunne det være at nogle ville lægge have til??? :th2: Vi har en stor have midt i Skåne hvis det ikke er for langt væk? Det er 45 minutters biltur fra Malmö - ingen natbus. Til gengæld har vi masser af mark - i alt 70.000 kvm - og der er jo allemandsret i Sverige ;) En enkelt Weber findes også, men skal nok suppleres lidt hvis det skal være en ægte grillfest. Og så skal det lige blive sommer. Men det var en mulighed........... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Vi har en stor have midt i Skåne hvis det ikke er for langt væk? Det er 45 minutters biltur fra Malmö - ingen natbus. Til gengæld har vi masser af mark - i alt 70.000 kvm - og der er jo allemandsret i Sverige ;) Er der også 2 træer der står med passende afstand mellem sig? Så er jeg klar med hjemmelavet hængekøje :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Er der også 2 træer der står med passende afstand mellem sig? Så er jeg klar med hjemmelavet hængekøje :D Yes sir.... Vi har et par træer i haven med for-monterede kroge så det er bare at slå sig løs. Og en hel skov fyldt med poppel-træer og lidt gran. Men du er nu også velkommen til at campere på græsset :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Yes sir.... Vi har et par træer i haven med for-monterede kroge så det er bare at slå sig løs. Og en hel skov fyldt med poppel-træer og lidt gran. Men du er nu også velkommen til at campere på græsset :th2: Tror bare jeg tager en sovepose også ud under den åbne himmel :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Tror bare jeg tager en sovepose også ud under den åbne himmel :D Forget it... Fuglene starter klokken *gaaaab* - og der er M*A*N*G*E i skovene! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Forget it... Fuglene starter klokken *gaaaab* - og der er M*A*N*G*E i skovene! Hvis man vågner af dem er det fordi man ikke er træt nok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hmm... vores folkedanserforening har to store lokaler, borde og stole, og et rimelig veludstyret køkken beliggende på Sallerupsvägen 26 i Malmö. De lejer gerne ud til foreningsmedlemmernes private fester, og jeg regner da med at Jesper og jeg deltager - skal jeg kontakte dem og høre hvad det koster? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 skal jeg kontakte dem og høre hvad det koster? ja prøv det, det lyder rigtigt fornuftigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hmm... vores folkedanserforening har to store lokaler' date=' borde og stole, og et rimelig veludstyret køkken beliggende på Sallerupsvägen 26 i Malmö. De lejer gerne ud til foreningsmedlemmernes private fester, og jeg regner da med at Jesper og jeg deltager - skal jeg kontakte dem og høre hvad det koster?[/quote'] Det koster forhåbentligt ikke noget at spørge så, sæt i værk :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Misty 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hvis dato, location, pris og tema* passer prinsessen så er jeg også frisk på vinsmagning! Altså seriøs vinsmagning - ikke en havefest! :p * = ikke merlot... pfffftøj! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Hvis dato og lørdag passer så count me in, lidt italiensk og downunder vin er jo decideret sundt :) Skaf en fragolino så blir jeg IMPONERET ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Misty 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 *host* ...Jeg har 2 Fragolino'er liggende... selvimporteret (LÆS: smuglervarer) fra Norditalien... En fra sidste år og en fra forrige år. ...og selvfølgelig helt uden etiket eller anden påskrift - altså en ægte, skaffet af min restaurantejende italienske vens lokale vinpusher ( -og ikke det der mainstream-på-hylde-i-supermarkedet-lade-som-om-jeg-er-en-fragolino-men-smager-af-børnevitaminpille-crap)! So start kissing ass! Temaidéer: Veneto-region, Zenato-producent, Donna Fugata-producent, "Passito'er, Vin Santo'er, Moscato'er (og Fragolino'er)" and I'm there!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 *host* ...Jeg har 2 Fragolino'er liggende... selvimporteret (LÆS: smuglervarer) fra Norditalien... En fra sidste år og en fra forrige år.´ Jammen så tager du bare de 2 med, så skal vi nok hjælpe dig med at nyde dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 ..... So start kissing ass! .... :love2: Me Like! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 *host* ...Jeg har 2 Fragolino'er liggende... selvimporteret (LÆS: smuglervarer) fra Norditalien... En fra sidste år og en fra forrige år. ...og selvfølgelig helt uden etiket eller anden påskrift - altså en ægte, skaffet af min restaurantejende italienske vens lokale vinpusher ( -og ikke det der mainstream-på-hylde-i-supermarkedet-lade-som-om-jeg-er-en-fragolino-men-smager-af-børnevitaminpille-crap)! So start kissing ass! Temaidéer: Veneto-region, Zenato-producent, Donna Fugata-producent, "Passito'er, Vin Santo'er, Moscato'er (og Fragolino'er)" and I'm there!! Jeg ER allerede på knæ.. med næsen nede i støvet, tør ikke rigtig strække mig op efter :D ps. du skulle vel aldrig ha passito di pantelleria liggende ved siden af også vel ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lsv 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Veneto-region og det er? Zenato-producent og det er? Donna Fugata-producent og det er? Passito'er og det er? Vin Santo'er og det er? Moscato'er og det er? (og Fragolino'er) og det er? - åhhh det er vine, ja sikke en viden jeg har om vin... wuhuu, tror sku ikk engang at jeg kan 1 enkelt mærke i hovedet haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites