Jump to content
koustrup

Vin-Aften??

Recommended Posts

Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Såfremt at der er 7-8 stykker som MIN. der er intersseret, ville jeg stablet noget op. Pris. omkring 250 kr. pr. person (8-10 GODE vine, samt muligvis "dansker mad" til :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Såfremt at der er 7-8 stykker som MIN. der er intersseret, ville jeg stablet noget op. Pris. omkring 250 kr. pr. person (8-10 GODE vine, samt muligvis "dansker mad" til :-))
Glimrende idé .... Ikke mellem 27/3 og 11/4 ... ellers er jeg vist klar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

(dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Jeg citere lige mig selv ;-) Som sagt, hvis der er stemning for det, finder jeg en dato - sted (muligvis vores samlingshus), og nogle gode vine ;-) Der bliver lavet en mail liste, pt. 2 skrevet på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tæl mig med - altid klar på god vin (stadig lidt sur på Thomas, over at byde på vinsmagnings-vin en dag, jeg havde andre planer :mad: ) Koustrup, er det noget du har forbindelser til? Tænkte om du oven i købet har noget i tankerne, hvor en med "forstand på det" fortæller lidtom de enkelte vine?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tæl mig med - altid klar på god vin (stadig lidt sur på Thomas, over at byde på vinsmagnings-vin en dag, jeg havde andre planer :mad: ) Koustrup, er det noget du har forbindelser til? Tænkte om du oven i købet har noget i tankerne, hvor en med "forstand på det" fortæller lidtom de enkelte vine?
Jeg skal se hvem jeg kan "fremskaffe" alt efter tilmeldte - så har jeg ikke sagt for meget :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er også klar!!
Ja, det er du vel altid - så snart der er alkohol indblandet :-) I er alle skrevet på - og nu begynder de jo at ligne noget! Jeg har muligvis fået booket en god dansk kok som kommer over og laver lidt dansker mad til os (med danske råvare :-)) - og som bestemt også kan fortælle noget om vinen. Muligvis er der en speciel vin mand som vi kan få til at komme - men igen det afhænger af hvor mange der er interesseret! Dato, tid og sted osv. kommer inden for et par dage - og vi snakker 2-2 1/2 måned frem i tiden, så alle kan nå at komme med!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, det er du vel altid - så snart der er alkohol indblandet :-) I er alle skrevet på - og nu begynder de jo at ligne noget! Jeg har muligvis fået booket en god dansk kok som kommer over og laver lidt dansker mad til os (med danske råvare :-)) - og som bestemt også kan fortælle noget om vinen. Muligvis er der en speciel vin mand som vi kan få til at komme - men igen det afhænger af hvor mange der er interesseret! Dato, tid og sted osv. kommer inden for et par dage - og vi snakker 2-2 1/2 måned frem i tiden, så alle kan nå at komme med!
Og mig med:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse)
Interessen må vist siges at være til stede? Skal vi ikke finde en dato? Hvis datoen ligger et par uger til en måneds tid ude i fremtiden (bortset fra påsken måske), burde folk have mulighed for at passe det ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Interessen må vist siges at være til stede? Skal vi ikke finde en dato? Hvis datoen ligger et par uger til en måneds tid ude i fremtiden (bortset fra påsken måske)' date=' burde folk have mulighed for at passe det ind?[/quote'] Ja og HVIS hensynet kan tages til IKKE at vælge en lørdag i lige uger ville jeg være glad. Men ellers må jeg komme lidt senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke en døjt forstand på vin, og drikker det sjælent - men vil gerne med, omend bare for at møde nogle dansk-svenskere :) og gætter på det blir i Malmø ? - så skal der i hvert fald spyttes ud, da jeg bor (pr. 1. april) i Helsingborg hhehe skal jo ha famillie containeren med hjem igen :D Er vidst noget med der er 0.0promille grænse i sverige ? Kan være jeg kan nøjes med en sodavand ? *G*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites