koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet March 7, 2007 Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Såfremt at der er 7-8 stykker som MIN. der er intersseret, ville jeg stablet noget op. Pris. omkring 250 kr. pr. person (8-10 GODE vine, samt muligvis "dansker mad" til :-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Hvis datoen er rigtig kan jeg altid overtales til at smage god vin..!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Såfremt at der er 7-8 stykker som MIN. der er intersseret, ville jeg stablet noget op. Pris. omkring 250 kr. pr. person (8-10 GODE vine, samt muligvis "dansker mad" til :-)) Glimrende idé .... Ikke mellem 27/3 og 11/4 ... ellers er jeg vist klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Jeg citere lige mig selv ;-) Som sagt, hvis der er stemning for det, finder jeg en dato - sted (muligvis vores samlingshus), og nogle gode vine ;-) Der bliver lavet en mail liste, pt. 2 skrevet på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Såfremt dato osv. passer ind så kunne jeg bestemt også være interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 tæl mig med - altid klar på god vin (stadig lidt sur på Thomas, over at byde på vinsmagnings-vin en dag, jeg havde andre planer ) Koustrup, er det noget du har forbindelser til? Tænkte om du oven i købet har noget i tankerne, hvor en med "forstand på det" fortæller lidtom de enkelte vine? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 tæl mig med - altid klar på god vin (stadig lidt sur på Thomas, over at byde på vinsmagnings-vin en dag, jeg havde andre planer ) Koustrup, er det noget du har forbindelser til? Tænkte om du oven i købet har noget i tankerne, hvor en med "forstand på det" fortæller lidtom de enkelte vine? Jeg skal se hvem jeg kan "fremskaffe" alt efter tilmeldte - så har jeg ikke sagt for meget :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Jeg er også klar!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Jeg er også klar!! Ja, det er du vel altid - så snart der er alkohol indblandet :-) I er alle skrevet på - og nu begynder de jo at ligne noget! Jeg har muligvis fået booket en god dansk kok som kommer over og laver lidt dansker mad til os (med danske råvare :-)) - og som bestemt også kan fortælle noget om vinen. Muligvis er der en speciel vin mand som vi kan få til at komme - men igen det afhænger af hvor mange der er interesseret! Dato, tid og sted osv. kommer inden for et par dage - og vi snakker 2-2 1/2 måned frem i tiden, så alle kan nå at komme med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Ja, det er du vel altid - så snart der er alkohol indblandet :-) I er alle skrevet på - og nu begynder de jo at ligne noget! Jeg har muligvis fået booket en god dansk kok som kommer over og laver lidt dansker mad til os (med danske råvare :-)) - og som bestemt også kan fortælle noget om vinen. Muligvis er der en speciel vin mand som vi kan få til at komme - men igen det afhænger af hvor mange der er interesseret! Dato, tid og sted osv. kommer inden for et par dage - og vi snakker 2-2 1/2 måned frem i tiden, så alle kan nå at komme med! Og mig med:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Og mig med:) Noteret :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 os' mig. os' mig!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Jamen....jamen....*slubre* Count me in! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 jeg er på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2007 Hvis datoen passer, så vil jeg også godt melde mig til Det er jo også en god anledning til at møde jer face to face /Brian (Som sidder lige nu og drikke et godt glas Valpolicella Ripasso) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Mig og Maria vil også gerne med hvis det passer med dato'en.......(når vi finder ud af den) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DiveMaster 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Jeg vil også meget gerne deltage. :th2: noget tema eller rød tråd i vin valget? hilsen, Rene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Ville der være fler stemning for noget vin aften??? (dato fastlægges ikke før der er vist interesse) Interessen må vist siges at være til stede? Skal vi ikke finde en dato? Hvis datoen ligger et par uger til en måneds tid ude i fremtiden (bortset fra påsken måske), burde folk have mulighed for at passe det ind? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Husk nu at spytte ud i tønden. Ikke noget med at sluge!! Alternativt, start med de dyre vine og lad pap-vinen komme til sin ret, sidst i forløbet, når folk alligevel har mistet deres kritiske sans . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Interessen må vist siges at være til stede? Skal vi ikke finde en dato? Hvis datoen ligger et par uger til en måneds tid ude i fremtiden (bortset fra påsken måske)' date=' burde folk have mulighed for at passe det ind?[/quote'] Ja og HVIS hensynet kan tages til IKKE at vælge en lørdag i lige uger ville jeg være glad. Men ellers må jeg komme lidt senere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2007 Ja en ulige weekend ville være på toppen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 ***buuum*** Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gawc 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Er da også frisk på lidt vin... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Har ikke en døjt forstand på vin, og drikker det sjælent - men vil gerne med, omend bare for at møde nogle dansk-svenskere :) og gætter på det blir i Malmø ? - så skal der i hvert fald spyttes ud, da jeg bor (pr. 1. april) i Helsingborg hhehe skal jo ha famillie containeren med hjem igen :D Er vidst noget med der er 0.0promille grænse i sverige ? Kan være jeg kan nøjes med en sodavand ? *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2007 Basse, jeg bor også i Helsingborg - vi kan da bare tage toget :) /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites