spinner 0 Anmeld indhold Skrevet March 6, 2007 Jeg spillede for et par år siden en del tennis, og kunne godt tænke mig at tage det op igen, nu her hvor sommeren så småt begynder at nærme sig. Så, 1) Er der nogen der kender nogen steder at spille? 2) Nogen der mangler en at spille mod, og er interesseret? Niveauet er vel en middel-stykker, når jeg lige får det pudset af igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Hvad niveau er man på hvis man server underhånd, eller overhånd i form af en blød høj bue Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Hvad niveau er man på hvis man server underhånd' date=' eller overhånd i form af en blød høj bue [/quote'] Tjaeh, hvis vi antager, at skalaen går fra 1 til 10, hvor 1 er Kenneth Carlsen og 10 er professionel ...så vil jeg mene det takserer en 1-2 stykker. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 :D ok takker Så må du jo være en 5 stykker, og en del over mit niveau Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Tjaeh, hvis vi antager, at skalaen går fra 1 til 10, hvor 1 er Kenneth Carlsen og 10 er professionel ...så vil jeg mene det takserer en 1-2 stykker. ;) JEg synes det er en MEGET fin skala du bruger der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Så må du jo være en 5 stykker' date=' og en del over mit niveau [/quote'] Njaeh, det er som sagt et par år siden jeg sidst var i gang ... men er dog kommet forbi blød-bue-serv-stadiet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 2) Nogen der mangler en at spille mod, og er interesseret? Niveauet er vel en middel-stykker, når jeg lige får det pudset af igen... Jeg fandt min gamle tennisketcher i en flyttekasse. Da vi rykkede ind røg den på hylden i kælderen sammen med de andre gode intentioner :) Jeg er klart interesseret. Det skal nok startes stille og roligt op før baghånden sidder der igen, men der er potentiale for at nå over blød-bue serv niveauet efter 4-5 timer. (Var afsted en enkelt gang for 2 år siden - rystende så meget man mister af teknikken ved at lade ketcheren stå på hylden i 3-4 sæsoner...) Bor i Bunkeflostrand. /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Du har PM :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites