Jump to content
BS

Badminton

Recommended Posts

:love2:hey Kan jeg så være med tirsdag ??? eller skal man stadig finde en makker ???:scared: Hilsen Lotus ( HML ):cool:
Jamen det er jo lidt svært at spille alene, så ja du skal finde en makker. Men mon ikke er dukker en op herinde fra ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har vist ikke helt forstået konceptet - Er I 4 faste spillere som altid spiller sammen, og derfor er der ikke plads til nye spillere?
øhhhh....Jeg er vist ikke med i de "4" .....Jeg har været med en gang,men Jeg tro at der er nogen der spiller fast sammen.... Hvis det var op til Mig, så er Jeg frisk på en ny modstander hver halve time, så var der kanske en chance for modstand,,,,:laugh::laugh: Men Jeg søger bare noget godt modstand.....!! :rolleyes: PH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super - jeg er frisk på engang modstand. Så hvis der er nogen der tør udfordre en forhenværende elite-spiller, så stiller jeg en kold pils på højkant...
"TØR" er mit mellemnavn...... Men stil Du Dig bare klar.....for Jeg ved at "mc-manden" er flad efter 27 min :lol:.....så springer Du bare ind....:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har vist ikke helt forstået konceptet - Er I 4 faste spillere som altid spiller sammen, og derfor er der ikke plads til nye spillere?
Der er ikke noget koncept som sådan, mig og Brian plejer at spille rimelig fast, efter som vi har været de eneste der har været ude og spille længe, men der har af og til været flere der har spillet. Men det gælder vel lidt om at finde en modstander, så der ikke er nogle der sidder og kigger halvdelen af tiden....det er jo ikke sjovt at spille 3 på en bane. Personligt gidder jeg ikke spille dobbelt, men har da ikke noget imod at skifte rundt, og få lidt modstand til en forveksling :fight: men igen er det da sjovest at spille med en på noglelunde samme niveau... Jeg syntes der har været flere for har søgt partnere her i tråden, så mon ikke det er muligt for alle at spille ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, Jeg er oss klar.....Jeg ved ikke om Mc-manden vil give mig mere selvtillid, ellers mangler Jeg en modstander...!!! P.H
Jeg spiller gerne, men har lidt problemer med min hånd (efter faldet til fodbold sidste søndag)... men, jeg siger til når jeg er klar igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, nu ved jeg ikke om det har været nævnt før - gad ikke læse alle 7 sider igennem. Men det var måske værd at nævne, at man, når man har fundet sin makker, selv bestiller en bane. (med mindre selvfølgelig man har aftalt andet) Ved godt at nogen sikkert tager det som en selvfølge, men andre kunne måske have fået det forkerte billede, at vi har x antal baner til rådighed...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm, nu ved jeg ikke om det har været nævnt før - gad ikke læse alle 7 sider igennem. Men det var måske værd at nævne, at man, når man har fundet sin makker, selv bestiller en bane. (med mindre selvfølgelig man har aftalt andet) Ved godt at nogen sikkert tager det som en selvfølge, men andre kunne måske have fået det forkerte billede, at vi har x antal baner til rådighed...
Det er blevet nævnt et par gange men gør ikke noget at genopfriske det. Her i den kolde tid skal man også huske at bestille en dags tid eller 2 i forvejen da der tit er booket helt op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites