Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg er klar.... Og' date=' jeg har booket bane kl 20.00 :th2:[/quote'] Jamen så ses vi jo lidt senere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jamen så ses vi jo lidt senere :) Ikke hvis P.Hartmann ikke snart skriver til mig og bekræfter at han kommer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Ikke hvis P.Hartmann ikke snart skriver til mig og bekræfter at han kommer Men det har Han gjort nu.... :-) ses Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Hey igen Er det muligt at ku spille med:new: eller er I nok spillere ?? venlig hilsen Lotus ( HML ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Hey igen Er det muligt at ku spille med:new: eller er I nok spillere ?? venlig hilsen Lotus ( HML ) Nok bedst at finde en makker men det kan jo passende findes herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Hey igen Er det muligt at ku spille med:new: eller er I nok spillere ?? venlig hilsen Lotus ( HML ) Desværre var der fyldt op.....Du må finde en makker til næste gang.....eller måske du kan overlappe Mc-manden når han er træt..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 ....eller måske du kan overlappe Mc-manden når han er træt..... Flet næppet... jeg skal nok få dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Vi spiller igen på tirsdag, det vil jeg sige BS prøver at spille :) Der var engang en der sagde at det gælder ikke om at vínde bare man har det sjovt ...NOT :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 :love2:hey Kan jeg så være med tirsdag ??? eller skal man stadig finde en makker ??? Hilsen Lotus ( HML ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2008 :love2:hey Kan jeg så være med tirsdag ??? eller skal man stadig finde en makker ??? Hilsen Lotus ( HML ) Jamen det er jo lidt svært at spille alene, så ja du skal finde en makker. Men mon ikke er dukker en op herinde fra ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2008 Så er vi på banen igen mandag d. 18, kl. 20.00, indtil videre er vi vist 4 stk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pnille 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Jeg vil gerne spille med, hvis I mangler en spiller. Kan godt i morgen kl 20.00 Meld lige tilbage om jeg skal dukke op. I spiller i AURA hallen ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Så er vi på banen igen mandag d. 18' date=' kl. 20.00, indtil videre er vi vist 4 stk...[/quote']BS snakkede noget om at han ville til at spille med to ketchere.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Ja, Jeg er oss klar.....Jeg ved ikke om Mc-manden vil give mig mere selvtillid, ellers mangler Jeg en modstander...!!! P.H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pnille 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 badminton Har vist ikke helt forstået konceptet - Er I 4 faste spillere som altid spiller sammen, og derfor er der ikke plads til nye spillere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Har vist ikke helt forstået konceptet - Er I 4 faste spillere som altid spiller sammen, og derfor er der ikke plads til nye spillere? øhhhh....Jeg er vist ikke med i de "4" .....Jeg har været med en gang,men Jeg tro at der er nogen der spiller fast sammen.... Hvis det var op til Mig, så er Jeg frisk på en ny modstander hver halve time, så var der kanske en chance for modstand,,,,:laugh: Men Jeg søger bare noget godt modstand.....!! PH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pnille 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Badminton Super - jeg er frisk på engang modstand. Så hvis der er nogen der tør udfordre en forhenværende elite-spiller, så stiller jeg en kold pils på højkant... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2008 Super - jeg er frisk på engang modstand. Så hvis der er nogen der tør udfordre en forhenværende elite-spiller, så stiller jeg en kold pils på højkant... "TØR" er mit mellemnavn...... Men stil Du Dig bare klar.....for Jeg ved at "mc-manden" er flad efter 27 min .....så springer Du bare ind.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Har vist ikke helt forstået konceptet - Er I 4 faste spillere som altid spiller sammen, og derfor er der ikke plads til nye spillere? Der er ikke noget koncept som sådan, mig og Brian plejer at spille rimelig fast, efter som vi har været de eneste der har været ude og spille længe, men der har af og til været flere der har spillet. Men det gælder vel lidt om at finde en modstander, så der ikke er nogle der sidder og kigger halvdelen af tiden....det er jo ikke sjovt at spille 3 på en bane. Personligt gidder jeg ikke spille dobbelt, men har da ikke noget imod at skifte rundt, og få lidt modstand til en forveksling men igen er det da sjovest at spille med en på noglelunde samme niveau... Jeg syntes der har været flere for har søgt partnere her i tråden, så mon ikke det er muligt for alle at spille ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2008 Ja, Jeg er oss klar.....Jeg ved ikke om Mc-manden vil give mig mere selvtillid, ellers mangler Jeg en modstander...!!! P.H Jeg spiller gerne, men har lidt problemer med min hånd (efter faldet til fodbold sidste søndag)... men, jeg siger til når jeg er klar igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Hmm, nu ved jeg ikke om det har været nævnt før - gad ikke læse alle 7 sider igennem. Men det var måske værd at nævne, at man, når man har fundet sin makker, selv bestiller en bane. (med mindre selvfølgelig man har aftalt andet) Ved godt at nogen sikkert tager det som en selvfølge, men andre kunne måske have fået det forkerte billede, at vi har x antal baner til rådighed... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2008 Hmm, nu ved jeg ikke om det har været nævnt før - gad ikke læse alle 7 sider igennem. Men det var måske værd at nævne, at man, når man har fundet sin makker, selv bestiller en bane. (med mindre selvfølgelig man har aftalt andet) Ved godt at nogen sikkert tager det som en selvfølge, men andre kunne måske have fået det forkerte billede, at vi har x antal baner til rådighed... Det er blevet nævnt et par gange men gør ikke noget at genopfriske det. Her i den kolde tid skal man også huske at bestille en dags tid eller 2 i forvejen da der tit er booket helt op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Ja, og vi spiller så igen på mandag kl. 20.00, så find en makker og book en bane så ses vi :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2008 Ja' date=' og vi spiller så igen på mandag kl. 20.00, så find en makker og book en bane så ses vi :)[/quote']Går du efter The Quadruple-triple? (BS er jo snart grædefærdig! ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2008 Går du efter The Quadruple-triple? (BS er jo snart grædefærdig! ) Jeg tror der er lidt masokist over ham :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites