BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Tror ikke BS har fået tørret øjenene før næste uge' date=' så vi venter dertil :)[/quote'] Al kommunikation foregår fremover via min advokat! Men skal hilse og sige fra ham at vi satser på mandag kl 20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Al kommunikation foregår fremover via min advokat! Du skulle hellere finde dig en træner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2008 Du skulle hellere finde dig en træner *fnis* ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2008 Vi spiller igen på mandag kl. 20.00 :) hvis andre skulle være interesseret, kan i jo booke samtidigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Næste match er onsdag d. 30 kl 20.00 så kom nu ud af busken :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Næste match er onsdag d. 30 kl 20.00 så kom nu ud af busken :) Jeg er klar, men mangler en makker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Jeg er klar' date=' men mangler en makker[/quote'] Når du har fundet en makker så ringer du ned og booker en bane for ringer man på dagen er det som regel for sent. 040 88 500 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Når du har fundet en makker så ringer du ned og booker en bane for ringer man på dagen er det som regel for sent. 040 88 500 Yeah Sherlock :D ... det er jeg klar over Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2008 Yeah Sherlock :D ... det er jeg klar over Elementært Dr. Watson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Er der andre en BS og mig der spiller i aften ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Er der andre en BS og mig der spiller i aften ? Jeg er klar, men mangler stadig en makker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Jeg er klar' date=' men mangler stadig en makker[/quote'] ja, og en bane. De plejer jo at være godt booket på det her tidspunkt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Jeg er klar' date=' men mangler stadig en makker[/quote'] Du kan bare spille på samme bane halvdel som Mimse. Så kan det være jeg kan få lidt modstand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Du kan bare spille på samme bane halvdel som Mimse. Så kan det være jeg kan få lidt modstand Ja, for nu har du jo vundet 1 kamp og spillet en uafgjort, hvor jeg derimod har vundet er 4 eller 5 kampe sååååååå !!!!!!!!!!! og endnu en i aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Så spiller vi igen på tirsdag kl.20 (det vil sige nogle spiller mere end andre :) ) Så nu er der tid til at finde en makke og få booket ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Ja så er man pludselig også begyndt at spille med held...Så er det jo klart man ikke kan være med:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2008 Ja så er man pludselig også begyndt at spille med held...Så er det jo klart man ikke kan være med:mad: Tror resultatet taler for sig selv, så kald det bare held i 6 sæt i træk det er ok, jeg kan tage det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jeg er klar' date=' men mangler stadig en makker[/quote'] Mangler Du stadig en makker..?...evt. til næste gang...og er det samme stil Du har, som Du kører med på golfbanen..?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Hey.. Jeg er ny her... og vil gerne spille lidt badminton, men jeg er sku ik så god... kan man være med alligevel ?? hvornår spiller I igen ?? Venlig hilsen Lotus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Mangler Du stadig en makker..?...evt. til næste gang...og er det samme stil Du har' date=' som Du kører med på golfbanen..??[/quote'] Jeps... præcis samme stil... rammer intet .... Men, lad os booke en bane... Tirsdag eller onsdag ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2008 Jeps... præcis samme stil... rammer intet .... Men, lad os booke en bane... Tirsdag eller onsdag ? Tirsdag er helt klart den bedste dag for mig.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Andre ud over os der spiller i aften ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Andre ud over os der spiller i aften ? Jeg er klar, men gider ikke kolonihave-spil..... Ved ikke om Pallepop er klar...!!!?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg er klar, men gider ikke kolonihave-spil..... Ved ikke om Pallepop er klar...!!!?? nej, men hvis du ikke har booket en bane endnu, så får du det nok svært, for ikke at snakke om manglende makker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2008 Jeg er klar, men gider ikke kolonihave-spil..... Ved ikke om Pallepop er klar...!!!?? Jeg er klar.... Og, jeg har booket bane kl 20.00 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites