Jump to content
BS

Badminton

Recommended Posts

Jeg vil bruge denne tråd til at anoncere når vi spiller badminton. Første gang er iaften d.5/3-07 kl 21-22 i Aura hallen i Malmö. Det koster 50kr at leje banen i 1 time i dette tidsrum. Indtil videre er vi 2 der skal spille. Hvis der er andre der vil være med kan i bare møde op. Det er yderst sjældent der er bokket ret mange baner på det tidspunkt. Så der skulle være plads. Dog vil det være at fortrække hvis vi er et lige antal så ingen skal sidde og vente. Kom glad.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er det hold man kommer på?? Eller kommer man bare de dage man har lyst til at spille badminton?? eller hvordan??
Man booker bare en bane og spiller når man har tid og lyst.... Vi er nogle stykker der har spillet i nogle år, men vi er spredt for alle vinde nu... Jeg er "frisk" på noget dubble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man booker bare en bane og spiller når man har tid og lyst.... Vi er nogle stykker der har spillet i nogle år, men vi er spredt for alle vinde nu... Jeg er "frisk" på noget dubble
Vi er nogle stykker der stadigvæk spiller, det skifter lidt med hvilken dag, men trisdag kunne være en dag, så kan man jo melde ud om fredagen her i tråden om man kommer, og så kan man jo søge efter en partner, hvis man ikke har nogle. Vi plejer at spille kl. 20. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Badminton Hej! Jeg vil gerne melde mig...... Tirsdag er en rigtig god dag/aften:) Har spillet fast i flere år på motionsniveau i double (kvinder) og vil helt gerne igang igen! Har haft svært ved at finde nogen der manglede en 4. mand(kvinde) eller bare 3 andre:) Hilsen Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt med forskel hvornår vi spiller men man, tirs og onsdag har været flittigt brugt. Men kl 20-21 er en super tid. Som miriam( som vist tabte sidste gang :laugh: ) også nævner. Makker dating herinde inden vi møder op derinde. Det er nemmest. Men jeg er klar stort set hver uge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen, så søger jeg 3 andre, der gerne vil spille double (har ikke kondition nok til single...) til tirsdage, men kan desværre først efter jul... :)Pia
Konditionen kommer med tiden....jeg mangler stadig lidt tid endnu :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Badminton Jeg ved det, men nu er det et par år siden sidst........så jeg må hellere starte ud blødt:) Men hvis der ikke er nok makkere, må jeg kaste mig ud i en single, nu når jeg langt om længe lader til at fundet andre med samme interesse:th2: :)Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der burde være mulighed for double. For hvis jeg lige tæller løst efter så er vi omkring 6 der spiller...Men bedst er det selvfølgelig hvis vi er et lige antal. Men den tid den glæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
. Som miriam( som vist tabte sidste gang :laugh: ) også nævner. Makker dating herinde inden vi møder op derinde. Det er nemmest. Men jeg er klar stort set hver uge!
Men der kunne evt være en der bookede bane for alle, så vi er i nærheden af hinanden, det kunne måske være noget for dig Brian ? (som iøvrigt har tabt alle de andre gange vi har spillet :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så han spiller badminton som han spiller bordfodbold? :lol:
Nej, nej, nej ... Hvad er det da for et niveau, at trække en saglig tråd ned på? Du burde sidde med en meget dårlig smag i munden lige nu... Jeg havde forventet mere af dig, Mikkel :( ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' nej, nej ... Hvad er det da for et niveau, at trække en saglig tråd ned på? Du burde sidde med en [i']meget dårlig smag i munden lige nu... Jeg havde forventet mere af dig, Mikkel :( ;)
Nej se der, det havde jeg jo helt "glemt" Tør i snart igen ? :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prisen Mig og kæresten har spillet badminton ved bellavue hallerne og prisen der er 135 i timen og der er altid bane ledig. Vi er medlemmer så i weekenden koster det 80 i timen. (Medlemskortet koster 100 sek for et år) Hvad er priserne i aura hallerne ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

125kr for en bane men hvis man køber et "medlemskort" hvis man kan kalde det det for 700kr koster banerne 100kr og de 700kr man betaler kan man bruge til at leje baner for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites