Futz 12 Anmeld indhold Skrevet March 5, 2007 http://www.knalleland.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Nej - det er ikke det du tror I gamle dage i Sverige var "knallar" omvandrende handelsfolk. http://sv.wikipedia.org/wiki/Knalle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Gio gider du flytte til "Sprog" - sorry og pft. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Tja, det er vel lidt det samme som svenskerne gerne vil bolle idéer, knäpper deres jakker eller snakker om kossor ['kussar] på markerne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomassen 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Knallecuppen Det har nu altid været med et smil på læben at jeg har deltaget i Knallecuppen i Borås (en stor volleyturnering). Nu ved jeg hvorfor det hedde dette mystiske navn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Gio gider du flytte til "Sprog" - sorry og pft.Done...og næste gang, gider du så lave en mere sigende overskrift på en tråd!? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2007 Done...og næste gang' date=' gider du så lave en mere sigende overskrift på en tråd!? :th2:[/quote'] Tak for flytningen- ok den bliver næste gang noget i retning af: Johnny Reimar i Smølfeland & Gio i .... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Halm 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2007 Nå ja, en hættemåge hedder en skratmås på svensk ... det er da Ö-humor :D Og så får Swedbank mig altid til at smile. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2007 Nå ja' date=' en hættemåge hedder en skratmås på svensk ...[/quote']I daglig tale en "skrattis"....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites