modellos 10 Anmeld indhold Skrevet March 4, 2007 Der er noget jeg slet ik kan regne ud her .. Jeg har en dansk reg. bil jeg skal ha med mig til SE .. Jeg flytter til SE om 1 uge .. MEN .. Jeg kan ik have min danske bilforsikring når jeg får lejlighed i SE og ik i DK , Men jeg kan heller ik få svensk bilforsikring før jeg får mit svenske cpr-nr, og der går jo et styk tid inden man får det, som jeg har forstået på det hele .. Hvad gør man så i den periode ?? Nogen der har prøvet det el lige præcis ved det ..? Jeg er nemlig MEGET afhængig af bilen, med hensyn på mit arb og lign, så kan ikke bare tage tog/bus i den periode .. Hjææælp :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 Jeg kan ik have min danske bilforsikring når jeg får lejlighed i SE og ik i DKSiger dit selskab det? Normalt kan de finde på at sige at de kun vil forsikre den perioden ud, og ikke fornye forsikringen. De kan ikke opsige dig fra den ene dag til den anden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2007 Søgefunktionen giver bl.a. denne tråd: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3383&highlight=forsikring+bil+dansk Prøv at tage fat i Tryg forsikring og hør dem ad. Hvis dit nuværende forsikringsselskab ikke vil have med dig at gøre fordi du flytter til Sverige, jamen så slipper du jo for problemet med opsigelsesfrist... enten lader de din forsikring køre, eller også skifter du til Tryg den dag de ikke vil have dig længere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites