Pendleren 10 Anmeld indhold Skrevet March 3, 2007 Overskriften skal self. være. ALT malerarbejde tilbydes. Gælder også store opgaver. Var lidt lækkertræt da jeg lavede dette indlæg :) Send mig en PM og vi aftaler en fast pris eller en time pris! Er ved at færdiggøre Porsche, Lamborghini og Bentley's nye skandinaviske hovedkvartér ved Bispebuen i København. Så tag et smut forbi ønsker du at se mit arbejde :) Venligst Pendleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret March 19, 2007 Se venligst http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7886 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2007 Har sendt dig en PM. Cheers, Pede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2007 Pendleren, du har fået et PM til... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Pendleren' date=' du har fået et PM til... :)[/quote'] Hej Bozz Jeg håber at køkkenet blev som du ønskede ;) Jeg ser frem til Barbacue den 16/6 Vi tales. Venligst Pendleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mfe 10 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2007 Hej Bozz Jeg håber at køkkenet blev som du ønskede ;) Jeg ser frem til Barbacue den 16/6 Vi tales. Venligst Pendleren Jeg har sendt dig en pm'er - du skal have fat i penslen:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Jeg har sendt dig en PM ;-) /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2007 Har intet hørt endnu. Ved I om han har ferie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2007 Har ikke modtaget noget på PM? Fang mig evt. på +4531227795 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Hej. Har sendt dig en PM. Hilsen Stina. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Theis, jeg har nu skrevet sms og PM, og du reagere ikke på nogle af delene. Kunne du ikke være sød at kontakte mine forældre, så du kan afslutte den opgave du er startet på ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Theis, jeg har nu skrevet sms og PM, og du reagere ikke på nogle af delene. Kunne du ikke være sød at kontakte mine forældre, så du kan afslutte den opgave du er startet på ? For lige at kommentere mit eget indlæg, så skal der ikke være nogen tvivl om at Theis har lavet et rigtig flot stykke arb, og det bliver da ikke sidste gang for laver noget hos os (hvis han ellers vil) og vil klart anbefale ham til andre. Bare så der ikke er nogle der misforstå det :th2: Men som andre har det bare været lidt svært at få en melding tilbage fra ham.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 For lige at kommentere mit eget indlæg, så skal der ikke være nogen tvivl om at Theis har lavet et rigtig flot stykke arb, og det bliver da ikke sidste gang for laver noget hos os (hvis han ellers vil) og vil klart anbefale ham til andre. Bare så der ikke er nogle der misforstå det :th2: Men som andre har det bare været lidt svært at få en melding tilbage fra ham.... En smule trist når folk ikke vender tilbage med en melding når man har været forbi og "efterreppet" på en trappe hvor gammel lak trak igennem den nye grunder og maling! Måske rart får andre at se at man ikke er så dårlig, som man i dette tilfælde er blevet gjort til.. øv øv øv ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 En smule trist når folk ikke vender tilbage med en melding når man har været forbi og "efterreppet" på en trappen hvor gammel lak trak igennem den nye grunder og maling! Måske rart får andre at se at man ikke er så dårlig' date=' som man i dette tilfælde er blevet gjort til :([/quote'] Har du overhoved læst hvad jeg har skrevet !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Har du overhoved læst hvad jeg har skrevet !!! Yes :) Det har jeg, men kan ikke se jeg har været forbi ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2007 Det var skam ikke for at være sur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anansie 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2007 Pendleren -> Jeg har sendt dig en PM vedr. malerarbejde! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2007 Ja du har fået en PM mere;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites