Jump to content
Thomas

Rødvin;)

Recommended Posts

Jeg har været så "heldig" at få en del (18) supergode flasker rødvin med hjem fra jobbet hvor der har været vinsmagning og jeg mangler nogen til at hjælpe mig med at drikke dem:) Er der nogen der har lyst til lidt god vin og hvad man nu selv har lyst til at tage med, så er du/i velkomne i morgen aften ved 20 tiden! Ville være synd at skulle hælde dem ud:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har været så "heldig" at få en del (18) supergode flasker rødvin med hjem fra jobbet hvor der har været vinsmagning og jeg mangler nogen til at hjælpe mig med at drikke dem:) Er der nogen der har lyst til lidt god vin og hvad man nu selv har lyst til at tage med, så er du/i velkomne i morgen aften ved 20 tiden! Ville være synd at skulle hælde dem ud:(
Ej Thomas ...... ØV vi får gæster!! Eller ville jeg med STOR glæde deltage.... Håber godt nok at der er nogle som kommer og får glæde af dem... Bare send de par flasker herover som i ikke får drukket, så skal jeg nok smide et par sedler efter dem :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Chateuneuf Du Pape´n blev aftenes favorit - pænt efterfulgt af den dér skumle Amarone :th2: Jeg burde have spist noget mere i løbet af dagen, så jeg ikke blev snalret efter fire glas :o Tak for en superhyggelig aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites