Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet March 1, 2007 Jeg har været så "heldig" at få en del (18) supergode flasker rødvin med hjem fra jobbet hvor der har været vinsmagning og jeg mangler nogen til at hjælpe mig med at drikke dem:) Er der nogen der har lyst til lidt god vin og hvad man nu selv har lyst til at tage med, så er du/i velkomne i morgen aften ved 20 tiden! Ville være synd at skulle hælde dem ud:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2007 Jeg har været så "heldig" at få en del (18) supergode flasker rødvin med hjem fra jobbet hvor der har været vinsmagning og jeg mangler nogen til at hjælpe mig med at drikke dem:) Er der nogen der har lyst til lidt god vin og hvad man nu selv har lyst til at tage med, så er du/i velkomne i morgen aften ved 20 tiden! Ville være synd at skulle hælde dem ud:( Ej Thomas ...... ØV vi får gæster!! Eller ville jeg med STOR glæde deltage.... Håber godt nok at der er nogle som kommer og får glæde af dem... Bare send de par flasker herover som i ikke får drukket, så skal jeg nok smide et par sedler efter dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2007 ...jeg dukker op, når jeg engang er hjemme fra jobbet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2007 ...jeg dukker op' date=' når jeg engang er hjemme fra jobbet :th2:[/quote'] Självklart Gösta! ;-) Ærgerligt man skal op og afsted på arbejde, 03:45, Lørdag morgen... God fornøjelse!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2007 Gio nu hænger du på den;) er ikke sikker på at du kommer op til tøjvasken imorgen... hehe Synd der ikke er flere der er intereserede! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2007 Øøøj!!! Det kunne jeg godt have dyrket i aften!! Vi får bare gæster. Men der ryger sgu nok også lidt rødvin ned også... ;) Elsker rødvin! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2007 Gio nu hænger du på den;) er ikke sikker på at du kommer op til tøjvasken imorgen... hehe Synd der ikke er flere der er intereserede! ser sq godt ud, Thomas - fik i udryddet det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2007 Nej der er stadig en 10 flasker tilbage, og er der nogen der skulle have interesse i at få dem, så ring til mig på +4531715006. De er åbne og holder sig gode et par dage endnu! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2007 Chateuneuf Du Pape´n blev aftenes favorit - pænt efterfulgt af den dér skumle Amarone :th2: Jeg burde have spist noget mere i løbet af dagen, så jeg ikke blev snalret efter fire glas :o Tak for en superhyggelig aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites