Jump to content
--Morten--

Bil fra tyskland - rigtigt forstået?

Recommended Posts

Guest Mogens
Mogens er den din? Jeg synes den er overfed :D! Hvad måtte du komme af med for den? Hvilken model og motor er det?
Tak skal du have for de rosende ord. Det er en Porsche 996 turbo fra 2001, som har kørt 23.500 km, da jeg købte den. Jeg har valgt en dyrere løsning, end man kan gøre det til, idet jeg ønskede eet års Porsche Approved Warrrenty (kan forlænges til max 10 år/200.000 km) Priserne finder du på www.mobile.de - www.autoscout24.de - www.porsche.de

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak skal du have for de rosende ord. Det er en Porsche 996 turbo fra 2001, som har kørt 23.500 km, da jeg købte den. Jeg har valgt en dyrere løsning, end man kan gøre det til, idet jeg ønskede eet års Porsche Approved Warrrenty (kan forlænges til max 10 år/200.000 km) Priserne finder du på www.mobile.de - www.autoscout24.de - www.porsche.de
Det var da helt vildt. Sådan en i DK koster over 1.5 mill SEK, men kun 2-300K SEK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
LOL tänkte det nok, hård farve :)
Ja, man får mange comments med på vejen, men det kendte jeg fra perioden med min Camaro Z28 5,7 l V8.
Også tillykke til dig så :):)
Tak for det, Peter !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20 år og en porsche! Det er utroligt:D. Må man få at vide' date=' hvad den kostede dig?[/quote'] Jo tak... Den ser fin ud ved siden af fars ikk ;)?! hehe. Vi var lige ude og søndagscruise i går... sjov sjov :) Den har kostet mig en masse :) Priser kan tjekkes på bilweb.se og hvad de nu ellers hedder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites