Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet February 28, 2007 Hedder det ikket et forum, eller er det mappe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Forum mener jeg ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Forum mener jeg ;-)Sunddebatten = forum -> "Virksomhedsejere" = kategori Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Sunddebatten = forum -> "Virksomhedsejere" = kategori Gio, hvad laver du herinde - du har ikke noget CVR nr. Du ka tag det :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Gio' date=' hvad laver du herinde - du har ikke noget CVR nr. [/quote']....... ....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 ....... ....... Citat: "Du ka tag det :D " Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Citat: "Du ka tag det :D "Præcis...så du ikke smiley´en? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Præcis...så du ikke smiley´en? ;) Nej, det gjorde jeg faktisk ikke :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Nej' date=' det gjorde jeg faktisk ikke :-)[/quote']okey, så....here goes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 okey, så....here goes: Forstået Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites