Jump to content
modellos

20årig der vil hjælpe med af beregne en forsikring ??

Recommended Posts

En 20årig der har fået sit svenske Cpr-Nr. Der gider hjælpe med af beregne hvad en forsikring vil koste mig ?? (El er der evt en måde jeg kan. Har prøvet over nettet, der skal man bruge sit svenske cpr-nr, og det samme når man ringer ind) På Forhånd Tak ;) :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En 20årig der har fået sit svenske Cpr-Nr. Der gider hjælpe med af beregne hvad en forsikring vil koste mig ?? (El er der evt en måde jeg kan. Har prøvet over nettet, der skal man bruge sit svenske cpr-nr, og det samme når man ringer ind) På Forhånd Tak ;) :new:
Jeg synes du skal logge på www.insplanet.se skriv til dem hvad situationen er og se om ikke de kan hjælpe dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mange tak .. Jeg prøver . kunne bare være 20 gange lettere hvis der var en der lige gad gå ind og lave en beregning
Men prøv at hør her, det hjælper dig ikke aligevel. For det er meget afhængigt af hvor du bor og om din bil er parkeret i garage eller på vej med mere. Jeg ville såmænd gerne hjælpe dig mere end jeg allerede har gjort. Men jeg er 16 år ældre end dig... Hvilken bil kigger du på, hvor mange kilometer skal du køre årligt og hvor skal du bo?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men prøv at hør her, det hjælper dig ikke aligevel. For det er meget afhængigt af hvor du bor og om din bil er parkeret i garage eller på vej med mere. Jeg ville såmænd gerne hjælpe dig mere end jeg allerede har gjort. Men jeg er 16 år ældre end dig... Hvilken bil kigger du på, hvor mange kilometer skal du køre årligt og hvor skal du bo?
Kan ikke sende dem en mail :S Saab 9-3 2.0T Aero 2005 .. ca. 40.000km pr. år. Lønngatan i malmø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites