modellos 10 Anmeld indhold Skrevet February 27, 2007 En 20årig der har fået sit svenske Cpr-Nr. Der gider hjælpe med af beregne hvad en forsikring vil koste mig ?? (El er der evt en måde jeg kan. Har prøvet over nettet, der skal man bruge sit svenske cpr-nr, og det samme når man ringer ind) På Forhånd Tak ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 En 20årig der har fået sit svenske Cpr-Nr. Der gider hjælpe med af beregne hvad en forsikring vil koste mig ?? (El er der evt en måde jeg kan. Har prøvet over nettet, der skal man bruge sit svenske cpr-nr, og det samme når man ringer ind) På Forhånd Tak ;) Jeg synes du skal logge på www.insplanet.se skriv til dem hvad situationen er og se om ikke de kan hjælpe dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
modellos 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Jeg synes du skal logge på www.insplanet.se skriv til dem hvad situationen er og se om ikke de kan hjælpe dig Kan ik se deres mail derinde ..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Kan ik se deres mail derinde ..? Midt på siden står der "Starta här" Nedenunder er der en formular til at kontakte dem. Den er rød... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
modellos 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Midt på siden står der "Starta här" Nedenunder er der en formular til at kontakte dem. Den er rød... Hvad betyder "Ungefärlig mätarställning (km)" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Hvad betyder "Ungefärlig mätarställning (km)" Cirka kilometerstand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
modellos 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Cirka kilometerstand 1000 tak - er ik så god til svensk :D Registrerings nr er det bare nr pladen ? el ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 1000 tak - er ik så god til svensk :D Registrerings nr er det bare nr pladen ? el ? Ungefär er også tysk... Og ja registreringsnummer er nummerplade... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
modellos 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Ungefär er også tysk... Og ja registreringsnummer er nummerplade... Mange tak .. Jeg prøver . kunne bare være 20 gange lettere hvis der var en der lige gad gå ind og lave en beregning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Mange tak .. Jeg prøver . kunne bare være 20 gange lettere hvis der var en der lige gad gå ind og lave en beregning Men prøv at hør her, det hjælper dig ikke aligevel. For det er meget afhængigt af hvor du bor og om din bil er parkeret i garage eller på vej med mere. Jeg ville såmænd gerne hjælpe dig mere end jeg allerede har gjort. Men jeg er 16 år ældre end dig... Hvilken bil kigger du på, hvor mange kilometer skal du køre årligt og hvor skal du bo? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
modellos 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Men prøv at hør her, det hjælper dig ikke aligevel. For det er meget afhængigt af hvor du bor og om din bil er parkeret i garage eller på vej med mere. Jeg ville såmænd gerne hjælpe dig mere end jeg allerede har gjort. Men jeg er 16 år ældre end dig... Hvilken bil kigger du på, hvor mange kilometer skal du køre årligt og hvor skal du bo? Kan ikke sende dem en mail :S Saab 9-3 2.0T Aero 2005 .. ca. 40.000km pr. år. Lønngatan i malmø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Kan ikke sende dem en mail :S Saab 9-3 2.0T Aero 2005 .. ca. 40.000km pr. år. Lønngatan i malmø Send det til Patrik Lundholm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
modellos 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Send det til Patrik Lundholm 1000 tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites