Jump to content
Thomas

Tandlægeproblemer!!!

Recommended Posts

Er der nogen herinde der har været hos tandlæge i Se og fået penge tilbage fra Dk, eller fået det af forsikringskassen? Er nu kommet i klemme mellem Dk og Se, for begge steder siger de at det er det andet land der skal betale??? Hvem har ret? Det er sq da utroligt, og så får man at vide af forsikringskassen at når man arbejder i Dk, kan man ikke blive medlem af dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen herinde der har været hos tandlæge i Se og fået penge tilbage fra Dk, eller fået det af forsikringskassen? Er nu kommet i klemme mellem Dk og Se, for begge steder siger de at det er det andet land der skal betale??? Hvem har ret? Det er sq da utroligt, og så får man at vide af forsikringskassen at når man arbejder i Dk, kan man ikke blive medlem af dem!
Nu er jeg ikke helt med på om du mener Danmark eller Sygesikringen Danmark. Jeg arbejder ikke i DK, men kvitteringerne fra tandlægen sender jeg bare til Sygesikringen Danmark og så sætter de penge ind på min konto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Försäkringskassan giver ca. det samme som den danske sygesikring, derfor tager jeg tilskudet fra dem. På den måde slipper jeg jeg for at sende regninger til fraflytter kommunen. Bare vigtigt at man oplyser hos tandlægen at man bor i Sverige. Fungere faktisk også smidigt med yderligere tilskud fra sygeforsikringen danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er jeg ikke helt med på om du mener Danmark eller Sygesikringen Danmark. Jeg arbejder ikke i DK' date=' men kvitteringerne fra tandlægen sender jeg bare til Sygesikringen Danmark og så sætter de penge ind på min konto.[/quote'] Nu er jeg kun passiv medlem af sygesikringen DK, så jeg er ikke berettiget til noget derfra, så det er den sociale sygesikring jeg mener.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites