annaogmichael 10 Anmeld indhold Skrevet February 26, 2007 Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til, så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til' date=' så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:[/quote'] Deal me in :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Ås mig!... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 yes!! Endelig en dato hvor jeg kan.. - jeg er frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Må ju vise mine eminente talenter til bordfodbold, så jeg kommer da også:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Må ju vise mine eminente talenter til bordfodbold' date=' så jeg kommer da også:th2:[/quote'] Hvis Bozzen kommer, så gider jeg ikke!... Det gaaaaz... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til' date=' så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:[/quote'] Jeg er med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Super initiativ igen, Michael! Hvis du går med på at vi bliver 8, så vil jeg gerne tilmelde mig selv plus min ven som var med sidst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Så var vi fuldtallige. AJ + 1 Nielsen.se Spinner Bozzen Mrode Spiff Annaogmichael (er kun en person) :) Hvis det passer folk, synes jeg bare vi skal aftale at vi mødes på Folksångsgatan 148 kl 1800. så er der en lille mulighed for at alle mand er mødt kl. 1900 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2007 Ah der var jeg noget sent ude...Skulle der komme afbud vil jeg gerne stå standby. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2007 Ah der var jeg noget sent ude...Skulle der komme afbud vil jeg gerne stå standby. Den er noteret :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Totter 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Jeg har hørt en lillefugl ved navn Asger fortælle at der alligevel blev plads rundt om bordet på fredag. Well jeg er frisk, det bliver dog nok ikke hele natten for mit vedkommende. Mht. bordfodbolden kan I godt gå i træning T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aj 0 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2007 Mht. bordfodbolden kan I godt gå i træning T You sure talk the talk. But can you walk the walk? :D Bliver godt at have dig med, makker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2007 Har alle mand fået adressen??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2007 Har alle mand fået adressen??? Jow, du skrev den i et tidligere indlæg: Folksångsgatan 148. Hvis det kræver nærmere information, må du gerne sende en PM :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites