Jump to content
annaogmichael

Pokeraften

Recommended Posts

Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til, så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til' date=' så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:[/quote'] Deal me in :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så må det sku være på tide med en pokeraften igen. jeg kan godt lægge hytte til' date=' så hvis folk er friske, så vil jeg foreslå at vi spiller lidt poker, med lidt bordfodbold i pausen, fredag den 16 marts. vi skal være 6-8 stk. så det er bare først til mølle :th2:[/quote'] Jeg er med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt en lillefugl ved navn Asger fortælle at der alligevel blev plads rundt om bordet på fredag. Well jeg er frisk, det bliver dog nok ikke hele natten for mit vedkommende. Mht. bordfodbolden kan I godt gå i træning :cool: T

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites