Jump to content
Dandanell

3 månders vaccine

Recommended Posts

Vi har en lille dreng som bliver 3 mdr. om ganske kort tid og han skal have sin 3 mdrs. vaccine, men vi har ikke en svensk læge til ham endnu. Er der en som kan fortælle mig, hvor jeg skal henvende mig og hvordan proceduren er? Jeg har set, her på debatten, at der er lidt blandet meninger.... men har du selv været den igennem, vil jeg meget gerne høre fra dig. På forhånd tak ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt det der foregik automatisk på Mödrevårdcentralen (hvor jeres dreng vel også går til "kontrol" ?? ) med vores datter. Hvis han ikke er tilmeldt den lokale Mödrevårdcentral er jeg sikker på det bare er en henvendelse så kommer han ind i det "normale forløb"... :) Og hvis du spørger om vaccination er en god ide, så ja.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har en lille dreng som bliver 3 mdr. om ganske kort tid og han skal have sin 3 mdrs. vaccine, men vi har ikke en svensk læge til ham endnu. Er der en som kan fortælle mig, hvor jeg skal henvende mig og hvordan proceduren er? Jeg har set, her på debatten, at der er lidt blandet meninger.... men har du selv været den igennem, vil jeg meget gerne høre fra dig. På forhånd tak ;o)
Hejsa går du ikke til "sundehedsplejerske" med ham på din bvc/mvc?? det burde da have været noget i har talt om når du får ham vejet osv.... :confused: Nåh men anyway, her bliver Maja vaccineret på den loklale barnevårdcentral, og ja det har de helt styr på, og giver mig tid til diverse undersøgelser (vacinationer, lægeundersøgelse v/5 måneders alder, Boel test osv.) derudover bliver alt skrevet ind i "barnets bog" sådan en gul en som alle får. held og lykke med det ;) smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites