koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet February 23, 2007 Er der nogle som er friske på en fredags øl eller lign. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Jeg er ikke til det store bytur-ræs idag, men en enkelt hygge-pils eller to i godt selskab kunne evt. godt lokke.... Hvis vi ikke bliver alt for mange, kan jeg evt også godt lægge hus (nåja, lejlighed) til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Count me in! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Count me in! Det er helt op til jer hvor det skal være :-) Vi bor ved nobelvænget\adminralsgatan. Er der nogle af jer som er i DK nu??? (har nemlig fundet ud af at vi ikke har nogle øl på lager)! Jeg overfører gerne, eller betaler når i kommer (valgfrit om det skal være DK\SEK). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hmm.. en dansker uden øl på lager????? Jeg tror jeg har et lille lager ;-) men jeg skal altså ikke drikke mig fuld og vil egentlig hellere bare mødes på en cafe og drikke et par øl.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Det er helt op til jer hvor det skal være :-) Vi bor ved nobelvænget\adminralsgatan. Er der nogle af jer som er i DK nu??? (har nemlig fundet ud af at vi ikke har nogle øl på lager)! Jeg overfører gerne, eller betaler når i kommer (valgfrit om det skal være DK\SEK). I kan evt. også kigge forbi mig, jeg har masser af øl... hvis i da kan lide harboe classic:) Ligger også gerne hytte til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 vil egentlig hellere bare mødes på en cafe og drikke et par øl.. Var faktisk også min oprindelig mening :-) Du må jo kende nogle gode steder ;-) EDIT: Problemet er jo at lageret er blevet drukket :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 I kan evt. også kigge forbi mig, jeg har masser af øl... hvis i da kan lide harboe classic:) Ligger også gerne hytte til! Hey Thomas. Hvor bor du hen af?? (sådan lidt mere spec.) THOMAS har jubilærum omlidt :-) Indlæg nr. 1000 - det må vi fejre med et par øl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hey Thomas. Hvor bor du hen af?? (sådan lidt mere spec.) Hehe det havde jeg sku ikke set:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Widells Väg 5 9sal Rosengården Hehe det havde jeg sku ikke set:) Ahh... så er der jo ikke så langt med bussen :-) Thygesen, hvad er der stemning for??? Er du mest til Cafe, eller hva :-) Btw. tillykke med det eller noget :-) Ingen tøser der er frisk??? (så Thygesen ikke går helt i stå ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hahaha.. jeg går ikke i stå.. tro mig.. Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. og jeps kender mange steder.. Thomas: tillykke mate Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hahaha.. jeg går ikke i stå.. tro mig.. (Det jeg af en eller anden grund heller ikke bange for :-)) Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. (ja ja, og efter et par stykker er du frisk på et par flere, ik???) Ingen tøser der er friske, "fruen" vil gerne lære nogle kvindmennesker at kender herover! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 ...Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. (ja ja, og efter et par stykker er du frisk på et par flere, ik???) .. Jah det skal du nu ikke være sikker på da jeg skal spille fodbold i dk i morgen middag.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hahaha.. jeg går ikke i stå.. tro mig.. (Det jeg af en eller anden grund heller ikke bange for :-)) Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. (ja ja, og efter et par stykker er du frisk på et par flere, ik???) Ingen tøser der er friske, "fruen" vil gerne lære nogle kvindmennesker at kender herover! Vi sidder 2 her ( en Hr. og en Fru. ) som er friske på en øl-basse på en café? Er stedet blevet besluttet? Bare det ikke er for langt væk, for vi er på gåben :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 stedet er ikke bestemt.. men jeg foreslår at vi mødes på lilla torg kl. 20? og finder en cafe der.. der er en del der nemlig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 stedet er ikke bestemt.. men jeg foreslår at vi mødes på lilla torg kl. 20? og finder en cafe der.. der er en del der nemlig. Super - det lyder hyggeligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 stedet er ikke bestemt.. men jeg foreslår at vi mødes på lilla torg kl. 20? og finder en cafe der.. der er en del der nemlig. Det er hørt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Vi sidder 2 her ( en Hr. og en Fru. ) som er friske på en øl-basse på en café? Er stedet blevet besluttet? Bare det ikke er for langt væk, for vi er på gåben :) Lyder sku godt Madsen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 stedet er ikke bestemt.. men jeg foreslår at vi mødes på lilla torg kl. 20? og finder en cafe der.. der er en del der nemlig. Med chance for at lyder dum: hvorhenne på Lilla Torg? Foran noget bestemt? :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Lyder sku godt Madsen :-) ... synes det var synd hvis din kone/kæreste skulle være ene høne i kurven :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 ... synes det var synd hvis din kone/kæreste skulle være ene høne i kurven :) Ja det syntes jeg også...for hende :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Skal da lige se om jeg kan lokke manden med til en enkelt eller 2 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Med chance for at lyder dum: hvorhenne på Lilla Torg? Foran noget bestemt? :o Bare noget der er let at finde for en som ikke har været der før :-) Hvad bliver der af Carwash og dkrunaway (altså ikke sammen) og alle jer andre??? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Bare noget der er let at finde for en som ikke har været der før :-) Hvad bliver der af Carwash og dkrunaway (altså ikke sammen) og alle jer andre??? ;-) Der ved "indgangen" til torvet ved Mello Yello? Det var måske en idé? Det er da let at finde for folk der ikke har været der før? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 ja.. det kan vi godt sige.. det passer meget fint.. eller ved skøjtebanen, men man kan se hinanden derfra uanset om man står det ene eller det andet sted :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites