Jump to content
koustrup

Fredags øl :-)

Recommended Posts

Count me in!
Det er helt op til jer hvor det skal være :-) Vi bor ved nobelvænget\adminralsgatan. Er der nogle af jer som er i DK nu??? (har nemlig fundet ud af at vi ikke har nogle øl på lager)! Jeg overfører gerne, eller betaler når i kommer (valgfrit om det skal være DK\SEK).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er helt op til jer hvor det skal være :-) Vi bor ved nobelvænget\adminralsgatan. Er der nogle af jer som er i DK nu??? (har nemlig fundet ud af at vi ikke har nogle øl på lager)! Jeg overfører gerne, eller betaler når i kommer (valgfrit om det skal være DK\SEK).
I kan evt. også kigge forbi mig, jeg har masser af øl... hvis i da kan lide harboe classic:) Ligger også gerne hytte til!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I kan evt. også kigge forbi mig, jeg har masser af øl... hvis i da kan lide harboe classic:) Ligger også gerne hytte til!
Hey Thomas. Hvor bor du hen af?? (sådan lidt mere spec.) THOMAS har jubilærum omlidt :-) Indlæg nr. 1000 - det må vi fejre med et par øl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Widells Väg 5 9sal Rosengården Hehe det havde jeg sku ikke set:)
Ahh... så er der jo ikke så langt med bussen :-) Thygesen, hvad er der stemning for??? Er du mest til Cafe, eller hva :-) Btw. tillykke med det eller noget :-) Ingen tøser der er frisk??? (så Thygesen ikke går helt i stå ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha.. jeg går ikke i stå.. tro mig.. (Det jeg af en eller anden grund heller ikke bange for :-)) Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. (ja ja, og efter et par stykker er du frisk på et par flere, ik???) Ingen tøser der er friske, "fruen" vil gerne lære nogle kvindmennesker at kender herover!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. (ja ja, og efter et par stykker er du frisk på et par flere, ik???) ..
Jah det skal du nu ikke være sikker på da jeg skal spille fodbold i dk i morgen middag.. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hahaha.. jeg går ikke i stå.. tro mig.. (Det jeg af en eller anden grund heller ikke bange for :-)) Men jeg er personligt mest til cafe idag.. for jeg skal kun have et par stykker.. (ja ja, og efter et par stykker er du frisk på et par flere, ik???) Ingen tøser der er friske, "fruen" vil gerne lære nogle kvindmennesker at kender herover!
Vi sidder 2 her ( en Hr. og en Fru. ) som er friske på en øl-basse på en café? Er stedet blevet besluttet? Bare det ikke er for langt væk, for vi er på gåben :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Med chance for at lyder dum: hvorhenne på Lilla Torg? Foran noget bestemt? :o
Bare noget der er let at finde for en som ikke har været der før :-) Hvad bliver der af Carwash og dkrunaway (altså ikke sammen) og alle jer andre??? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bare noget der er let at finde for en som ikke har været der før :-) Hvad bliver der af Carwash og dkrunaway (altså ikke sammen) og alle jer andre??? ;-)
Der ved "indgangen" til torvet ved Mello Yello? Det var måske en idé? Det er da let at finde for folk der ikke har været der før?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites