Clisse 10 Anmeld indhold Skrevet February 23, 2007 Hejsa... Jeg vil gerne sælge min bil, og til det formål ville jeg bruge Blocket, men jeg har ikke noget svensk telefonnummer.. Kunne det tænkes at der var en venlig sjæl med et svensk analog nummer, der vil hjælpe med det??? Mvh Claus Agerbo 31717180 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Hejsa... Jeg vil gerne sælge min bil, og til det formål ville jeg bruge Blocket, men jeg har ikke noget svensk telefonnummer.. Kunne det tænkes at der var en venlig sjæl med et svensk analog nummer, der vil hjælpe med det??? Mvh Claus Agerbo 31717180 Du kan jo bare købe et taletidskort. Det er ikke et krav at det skal være analog. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Eller brug e-mail funktionen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Clisse 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Email funktionen?? Kan jeg godt sætte en bil til salg, uden at skulle betale via et telefonnummer...? - Claus Agerbo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Email funktionen?? Kan jeg godt sætte en bil til salg, uden at skulle betale via et telefonnummer...? - Claus Agerbo Tjek dine PM'er Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites