Jump to content
Dreier

Hvem kan lege?

Recommended Posts

Halløjsa! Min søde datter på 4 næsten 5 trænger til nogle søde legekammerater, er der nogen har tid lyst og lejlighed? Legetiden kan meget vel kombineres med, at vi voksne sludre lidt om vind og vejr. (Kigger på snedriverne i vores have :rolleyes: Der er da i hvert fald nok at tale om !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret, måske vil han kede sig lidt, men hun har en elektrisk togbane og masser af Playmobil ;) Man kan godt gå og blive lidt dansker desperat herovre, så i lige måde, sig til hvis vi skal starte grillen og åbne en flaske. Hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halløjsa! Min søde datter på 4 næsten 5 trænger til nogle søde legekammerater, er der nogen har tid lyst og lejlighed? Legetiden kan meget vel kombineres med, at vi voksne sludre lidt om vind og vejr. (Kigger på snedriverne i vores have :rolleyes: Der er da i hvert fald nok at tale om !!
Vi har en dreng der blev 4 år den 20 feb. men hvor langt ligger Skurup fra Malmö?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halløjsa! Min søde datter på 4 næsten 5 trænger til nogle søde legekammerater, er der nogen har tid lyst og lejlighed? Vi flytter først til Malmo om 3 uge...men min mands datter på 7 vil sikkert være glad for en legekammerat...hun er hos os ale ulige uger fra fredag til søndag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites