Dreier 10 Anmeld indhold Skrevet February 22, 2007 Halløjsa! Min søde datter på 4 næsten 5 trænger til nogle søde legekammerater, er der nogen har tid lyst og lejlighed? Legetiden kan meget vel kombineres med, at vi voksne sludre lidt om vind og vejr. (Kigger på snedriverne i vores have Der er da i hvert fald nok at tale om !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Friskt initiativ !! Friskt initiativ. Desvärre er min sön på snart 10 år måske lige for lege gammel for din datter. Men bliver du "Dansker desperat" så er vi her:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2007 Tak for svaret, måske vil han kede sig lidt, men hun har en elektrisk togbane og masser af Playmobil ;) Man kan godt gå og blive lidt dansker desperat herovre, så i lige måde, sig til hvis vi skal starte grillen og åbne en flaske. Hilsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Jeg har et stk pige på 4½ som sikkert gerne vil ha en legekompis - hun er på dagis tirsdag-torsdag - så alle andre dage :D Og nej det er ikke bebsen på billede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Halløjsa! Min søde datter på 4 næsten 5 trænger til nogle søde legekammerater, er der nogen har tid lyst og lejlighed? Legetiden kan meget vel kombineres med, at vi voksne sludre lidt om vind og vejr. (Kigger på snedriverne i vores have Der er da i hvert fald nok at tale om !! Vi har en dreng der blev 4 år den 20 feb. men hvor langt ligger Skurup fra Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2007 Omkring 30 km. ca. 20-25 min. i bil. Der er også tog til Skurup, men jeg ved ikke hvor lang tid det tager. Men lad os finde ud af noget.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alliu 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2007 Halløjsa! Min søde datter på 4 næsten 5 trænger til nogle søde legekammerater, er der nogen har tid lyst og lejlighed? Vi flytter først til Malmo om 3 uge...men min mands datter på 7 vil sikkert være glad for en legekammerat...hun er hos os ale ulige uger fra fredag til søndag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites