Jump to content
Stokholm

Ingen tog til Malmø

Recommended Posts

Guest Mogens
Jeg har en starlet fra 1988 .... tror du det vil være særlig klogt ??
He he hvis den kan køre til hverdag, kan den vel også idag. Vejene er jo ryddede...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
He he hvis den kan køre til hverdag' date=' kan den vel også idag. Vejene er jo ryddede...[/quote'] Hmm not!!! jeg er kørt over broen for en time siden og det var fandme ikke sjovt. Og jeg kører i en 1,7 ton tung Quattro.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hmm not!!! jeg er kørt over broen for en time siden og det var fandme ikke sjovt. Og jeg kører i en 1,7 ton tung Quattro.....
Forstår jeg så ikke - min forhjulstrækker gjorde da arbejdet helt perfekt uden slinger i valsen. Farten var omkring 80 km/t...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Forstår jeg så ikke - min forhjulstrækker gjorde da arbejdet helt perfekt uden slinger i valsen. Farten var omkring 80 km/t...
Ja, det gjorde det sikkert også for ham Mercedesen der holdt på tværs af indersporet igår ved en halv 5 tiden midt på højbroen:) ....jeg mener indtil kort tid INDEN HAN HOLDT PÅ TVÆRS!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • Skåne, Väderproblem - Starttid: 2007-02-22 | 03:12
  • Uppdaterad: 2007-02-22 | 09:29

Pga snödrev och snöfall ställs tågtrafiken in mot Danmark. Begränsad trafik kan komma igång runt klockan 12. http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350

Seneste opdatering: Tågtrafiken i Skåne är på grund av snöfallet inställd fram till 14.00. Begränsad trafik kommer dock att köras på sträckorna Malmö-Ystad, Malmö-Kastrup/Köpenhamn samt Malmö-Hässleholm. Normal trafik på alla sträckor beräknas komma igång fredag morgon. Normal trafik fra imorgentidlig... Gad vide om normaltrafik så tager højde for normale forsinkelser ?? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej! Jeg er forvirret. Jeg skulle i nattevagt igår. Kom frem til Malmø C og fik af vide at alle togafgange fra Malmö var aflyst og vi skulle selv betale taxi. En taxichauffør siger at Øresundsbroen er lukket, en der også skulle til Kbh går ind på stationen og spørger og kommer tilbage med meldingen om at den er god nok. Nå, hjem igen til varmen. Surfer på nettet i nat, men kan ikke finde nogen steder at der skulle være lukket for biler på broen (om taxierne så ville køre til Kbh er en anden sag, de ville ikke køre andre til Lund), og et sted stod der at Øresundstogene kørte til kl. 4 imorges. Så jeg kan ikke finde ud af om jeg kunne være kommet på arbejde alligevel? Nogen der ved? Har bare dårlig samvittighed :scared: Må vi se om jeg kan komme i nattevagt i nat. Mvh, Anine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, også her er forvirringen stor... Første udsagn: Første tog kører fra Malmø C klokken 12.42 Kilde: http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp (Kilder på stationen siger dog at dette tog lige er blevet aflyst...) Andet udsagn: Togdriften mellem Danmark og Sverige kan tidligst komme i gang klokken 15. Kilde: http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350 :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Altså, også her er forvirringen stor... Første udsagn: Første tog kører fra Malmø C klokken 12.42 Kilde: http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp (Kilder på stationen siger dog at dette tog lige er blevet aflyst...) Andet udsagn: Togdriften mellem Danmark og Sverige kan tidligst komme i gang klokken 15. Kilde: http://www.banverket.se/templates/trafikapplikation____13350.asp?pageid=13355&parentid=13350 :rolleye:
Nå, nu er der lige blevet tilføjet på Skånetrafikken ( Kilde 1 ) at de første tog forventes at køre efter 15.00...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige advaret min arbejdsplads om at der er risiko for at jeg ikke kan komme frem til nattevagten, for hvis jeg ikke kan komme skal de have en anden ind, og hvor er det irriterende at ikke vide på forhånd om man kan komme frem eller ej.. det ville jo være dumt hvis de må kalde folk ind 10 min. inden jeg skulle have været fremme.. nå, chefen ringer til mig. Mvh, Anine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm not!!! jeg er kørt over broen for en time siden og det var fandme ikke sjovt. Og jeg kører i en 1' date='7 ton tung Quattro.....[/quote'] Enig. Kørte mod Vestegnen i 2,2 tons isenkram og bevægede sig frem hovedsagelig ved at lade bilen bestemme det meste. Med tårevæddet indre blik betragter jeg gamle vinterminder, når korteger af 2-3 sneplove konstant kørte forskudt for hinanden langs hoved- og motorveje og fjernede sneen uagtet om det fortsat sneede.... Kan det passe, at man i den grad sparede væk den effektive snerydning, eller er det bare nostalgisk vås jeg bare bilder mig ind....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej igen! Nogen der ved om der findes busforbindelser over broen? Vil gerne vide alle alternativ når jeg skal snakke med chefen igen senere. Mvh, Anine
Du kan være ganske rolig - de er begyndt at køre igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan være ganske rolig - de er begyndt at køre igen
Jep, dagens første tog til DK har netop passeret Skånegården :) 3 vogne selvfølgelig, der er jo nok ikke så mange der har ventet på forbindelsen blev genoprettet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vær forberedt på forsinkelser og aflysninger fredag ... Risk för störningar på tågen i Skåne under fredagsmorgonen Tid: 2007-02-22 - 2007-02-23 Morgontågen under fredagen 07-02-23 kan drabbas av förseningar och inställda avgångar som en följd av onsdagens och torsdagens snöoväder. Trafiken kom igång under torsdagskvällen på de flesta stäckor i Skåne, dock med stora störningar. http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg høre noget om toget ikke køre fra KBH til malmö her til aften.. er der nogen der ved om det er rigtigt?? som faktis har stået og ventet på toget eller kender nogen der gør.. for på nettet ser det ud til de køre. men har en ven i dk der siger du ikke gør...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kontaktledningsfel på sträckan Malmö-Köpenhamn. Tid: 2007-02-19 19:00 - tills vidare Det är kontaktledningsfel mellan Kastrup och Peberholm. Detta medför att det är enkelspårsdrift på denna sträcka. Förseningar kan uppstå i Öresundstrafiken. Prognos för när felet ska vara lagat är satt till fredag 23 februari kl 12:00. Om förseningar uppstår kan SJ tvingas att ställa in något tåg för att glesa i trafiken samt komma rätt i tidtabellen. http://www.skanetrafiken.se/trafikinfo/wrTrafInfo.asp (nederst på siden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites